6 Ocak 2011 Perşembe

Herkeze selamlar, Metin'ciğim doğum gününü kutlar mutluluklar dilerim. Sana katılıyorum artık sadece dğum günümde değil yeni yıla girmekte beni pek mutlu etmiyor ki bu ikiside benim için çok önem verdiğim günlerdi. Amannn boşver sağlıkla huzurla mutlulukla yaşlanalım inşallah.
Arkadaşlar sizden birşey rica edeceğim hanginizin vakti olur yapabilirse çok sevineceğim. Ben yapamadım galiba benim makine yetersiz onun için siz bulup bana gönderirmisiniz lütfen???
-Beşli majör briç oyun programı ileri seviyede- şu an bende easy bridge var onu istemiyorum başka olsun. Lütfen lütfen lütfen.......Şimdiden teşekkürler.....

10 yorum:

  1. Merhaba Sermin'ciğim,
    Nazik dileğin için teşekkür ederim.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. SERMİNCİĞİM BU DİLEĞİNİ GERÇEKLEŞTİRMEYİ ÇOK İSTERDİM, FAKAT BENDE O KONUDA YETERLİ TECRÜBE YOK.
    AMMA ARAŞTIRMACI, KEŞİFÇİ ARKADAŞLARIMIZ (ALTINTAŞ, NAZİF VE METİN) BU KONUDA SANA YARDIM EDECEKLERDİR DİYE DÜŞÜNÜYORUM.

    SEVGİLERİMLE, BRİÇ ÇOK KEYİFLİ, BİR ZAMANLAR, BİZ DE OYNARDIK. 20 YIL KADAR ÖNCE. TEKRAR HATIRLAYIP, OYNAYABİLİRMİYİM BİLMİYORUM.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Sermin,
    yazını okuduktan sonra yakalşık 2 saat boyunca
    araştırma yaptım.Çok değişik programlar var.İyi olduğunu zannettiğim bir çok program paralı.
    35$,45$ vs.vs.Bir tane bedava program indirdim.Sana göndermeye çalışacağım.

    YanıtlaSil
  4. Aslan Nazif çok teşekkürler. İnşallah gönderebilirsin.

    YanıtlaSil
  5. Sende sağol ciğdem'ciğim buralardan bir ev alırsanız (inşallah) ben sana seve seve öğretirim. Ne oldu hakketen ev işi bir haber var mı?

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Sermin,
    06 Ocak 2011, gece 22 de sana bir program gönderdim.Posta kutuna bak bakalım gelmiş mi?

    YanıtlaSil
  7. Serminciğim sağol, şimdilik haber yok , fakat seferihisar'daki ahbaplarımız araştırıyor, benim istediğim şartlara uygun bir yer bulurlarsa haber verecekler. acelesi yok dediğim için uygun şartlarda bir yer bakıyorlar.

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Çiğdem,
    istemeden kulak misafiri oldum.İzmir'de almayı düşündüğünüz yer,bir arazi mi? yoksa güzel bir sitede ev mi?.Eğer evse URLA'da sıraselviler sitesi var.İTO KENT sitesine komşu.İnternet'te kendilerine ait siteleri var.Oradan da inceleyebilirsin.
    http://siraselvilersitesi.com/modules.php?name=News
    Arkadaşım Ümit'i hatırlarsın.Deriform'da birlikte çalışmıştık.Orada oturuyor ve yönetim de söz sahibi.Zannederim başkan yardımcısı.
    Eğer ilgilenirseniz sizin buluşmanızı sağlayabilirim.
    Sık sık gittiğimiz için biliyorum.Site çok güzel.Çok ferah.Orman içinde.Şehre 30 dakika.10 dakikada Urla'ya varıyorsun. Yüzme havuzu var.10 dakikada denize ulaşabilirsin ve yüzebilirsin.İzmirin tanınmış sanayici ve ticaret adamları ikamet ediyor.vs.vs
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  9. NAZİFCİĞİM İLGİNE VE BİLGİLERE TEŞEKKÜR EDERİM.
    benim emekli maaşım ortada çar çur olup gidiyor. dolayısıyla, bir yatırım yapayım dedim , bu da ancak güzel izmir'im ve sizlere yakın olsun dedim. fakat site hayatı bana ve bize uygun değil. ben bahçemde domates, biber dikeceğim, belki bir kuzum olacak, denize yakın olsun istiyorum, bir balıkçı sandalımız olsun v.s. yaşlılığımızda bir kaç ayımızda sıcak izmir'imizde olalım düşüncesindeyim. bir hayal ettim , araştırıyorum. sağol.
    sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  10. Emekli olduğuna sevindim.Her şeyin gönlüne göre gerçekleşmesini dilerim.Benden bir isteğin olursa yardıma hazırım.

    Sevgilerimle.......

    YanıtlaSil