20 Ocak 2011 Perşembe

KISACIK, PERKÜSYON DİNLETİSİ.

13 yorum:

  1. UMARIM SEYREDEBİLİRSİNİZ, BEN YÜKLEDİM AMA SEYREDEMİYORUM.
    Yaklaşık 6 ay önce çoklu vurmalı çalgılar kursuna başladım. şimdilik sadece cembe ve konga çalabiliyorum, el ayrımlarına yeni geçtik.
    Eşim arkadaşlarıyla müzik yaparken ben de ritim katkısında bulunayım diye düşündüm. öğretmenim Murat Bizel çok başarılı bir perküsyonist.
    öğrenmenin yaşı yoktur derler yaa,,, çok doğru.

    HEPİNİZE SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  2. Müthişsin,harikasın,olağan üstüsün gayretlisin ve bu gayretin bizi de heyacana getirip bir şeyler yapmaya itiyor.
    Videoyu izledim.Özlemi çağırdım.Tekrar izledik.
    Bir daha izleyelim derken,kendimizi salonun ortasında ateş yakarken bulduk.Sen çaldın biz ateşin etrafında dönmeye başladık.Ağzımızdan bazı kelimeler çıkıyordu ama biz anlamıyorduk.
    Epey bir döndükten sonra ikinci tempoya geçtiğinizde ben artık Özlemi tutamadım,masaların üstüne çıkıp dansöz gibi kıvırmaya başladı.Nihayet video bittiğinde ikimizde nefes nefese koltuklara çöküverdik.
    Nefis bir videoydu........
    Her zaman bize ilham veren bu canlılığını kaybetmemen dileğiyle...

    Özlem ve Nazif ten sevgiler..........
    *Şakalarımı affına sığınarak yapıyorum......

    YanıtlaSil
  3. Tamam işte bu.....
    Çeşme'de ne yapacağımızı da bulduk ...

    Kumsalda ateş yakılacak, Çiğdem'in tamtamları çalacak,:)))) Nazif ve Özlem'in öncülüğünde biz de ateş etrafında döneceğiz.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Evvvettt...............

    YanıtlaSil
  5. Nazifciğim ve Özlemciğim beğendiğinize çok sevindim, haftada 1 gün 1 saat ders aldığım için yavaş ilerliyorum. ama türk halk ve sanat müziğine eşlik edebiliyorum.
    Bu arada şakalarınız da çok hoşuma gidiyor ve güne gülerek başlıyorum. sağolun.

    Metinciğim, çeşme'de ateş yakma fikrine bayıldım.
    Gülçin'e söyleyelim de öyle bir ortam ayarlasın bize ateşin etrafında müzik yapalım. bildiğim kadarıyla aramızda saz ve gitar çalanlar var, bende tam tam yaparım. Cafer de söyler.
    Cafer bağlama veya saz getirebilirmi acaba?

    Serminciğim sen de 19 mayısa kadar gitar provalarını yap , bizi kırma tamam mı?

    HEPİNİZE SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  6. Ciğdem'ciğim sizi hiç kırmak istermiyim? Ama inanınki gitarı bırakalı o kadar uzun bir süre olduki 4. pozisyondan sonraki notoların yerlerini bile unuttum müzik ve lisan nankördür derler ya çok doğru sen onu biraz boşlayınca o seni tamamen bırakıyor. Ben kulaktan çalamıyorum bu neden de biraz sebep oldu. Onun için kusura bakmayın. Bak bugün koroya başlamak için gittim kayıtlar bitmiş olduğunda o iş te olmadı ne güzel 1-2 şarkı söyleyecektim size. Ama önemli değil hepberaber söylemek en güzeli, yeterki hepimizin keyfi yerinde olsun.

    YanıtlaSil
  7. Çiğdemciğim sendeki bu azim bizleri de etkiliyor. Ne olursa olsun sadece bir hobi ile uğraşmak bile bence büyük bir zevk ve hayat kaynağı. Sana başarılar diliyorum. Geçen sefer ayrılırken, Yılmazer bir cümbüş alacağını söylüyordu, aslında çok güzel olur getirirse. Hiç bir şey olmasa da biz bize söyleriz. Yarın Erdal ile takılacağız biraz, herkese sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Sermin,
    4.pozisyonda kalsan ve bize gitarının tellerine bir kere vursan bile yeter.O bize beethoven'ın nameleri gibi gelir.Beraber söyleyeceğimiz şarkılar bütün zamanların en güzel şarkıları olacaktır sevgili Sermin.......

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Ciğer's,
    yarın birer bira söyleyin.Yanına midye tava(aynen Alsancak kordon'da olduğu gibi),bizim sizi özlemimizi de yanına meze yapın......
    Afiyet olsun.
    Gelll 19 Mayıs gelllllllllllll....

    YanıtlaSil
  10. OOOOOOOOOOOOOOhhhhh Yarasın Beyler :)
    Bira ve midye tava....... aaaaaah ah
    Yanınızdaki iki sandalyede Nazif'le ben varım. Erdal'a çok selamlar.

    Biz de 20 Mayıs'ta acısını çıkarırız Nazif'ciğim.

    YanıtlaSil
  11. Bir yanda Yılmazer'in cümbüşü, hemen yanında Cafer'in sazı, karşıda Çiğdem'in tam tamı. Veee üzerine Sermin'in gitarı. Yaşasın :)

    Ve onlara eşlik eden "Çatlak Sesler Grubu" :)))

    Kaç gün kaldı şu 20 Mayıs'a? Daha çok mu ya :(

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  12. Allahım......ya...!
    Şafak sayar gibi oldu bu ya....!
    Gel 20 Mayıs gel.....
    Acaba Güngör hocam ,Zafer abi,Rahmi abi,Mustafa hocam,Coşkun Abimiz ve daha sayamadıklarımda gelseler.......
    Nasıl bir şey olur du bu? Metin'ciğim....
    Tadına doyum olmazdı herhalde......

    YanıtlaSil
  13. Bana Mordoğan Kampı'nı hatırlattı bu durum.
    Ama bu defa yanlarımızda eşlerimiz ve kimimizin de çocukları olarak yapacağımız bir kamp.

    Hocalarımız da gelseler bizi onurlandırırlar.

    Ancaaak aşka gelip, "HADİ ARAZİ DERSİNE" derlerse yandık :)))

    YanıtlaSil