13 Ocak 2011 Perşembe

MEHMET'ten HABERLER.....

Arkadaşlar Mehmet'i aradım, iyiymiş, ofisten internete bu tür girişler yasaklanmış, evdeki bilgisayarında da problem varmış.
Ama bu arada güzel bir haber aldım, müdür olmuş.

TEBRİKLER MEHMETCİĞİM, TERFİ ETMENE ÇOK SEVİNDİM.
MÜDÜRLÜĞÜNÜ GÖRDÜK, İNŞALLAH GENEL MÜDÜR OLDUĞUNU DA GÖRÜRÜZ.
BAŞARILAR, HAYIRLI OLSUN....

31 aralıkta Mehmet'i rüyamda gördüm, beyaz bir gömlek giymişti. aradım, dedim ki Mehmet terfi edeceksin galiba, böyle bir rüya gördüm dedim. Şaşırdı,,,Söylentiler var ama , ciddi bir haber yok dedi.
bu gün aradığımda , terfinden haber var mı dedim? Dün müdür oldum dedi.
Niye arayıp haber vermiyorsun diye kızdım ona, (maymun ) dedim. kahkahalar attı.

işte haberlerim bu kadar....

HEPİNİZE SEVGİLERİMLE...

7 yorum:

  1. OLLLLLEEEEYY BE!!!
    Heberin güzelliğne bak.Koçum benim.Darısı diğer terfi bekleyen arkadaşlarımın başına.19 Mayısta
    kutlarız doyasıya.
    Canım arkadaşım Çiğdem,temiz,sevgi dolu,bir yüreğin olduğunu her zaman söylerdim.Kanıtını görmek beni çok mutlu etti.
    ***"Maymun" lafına çok güldüm......

    YanıtlaSil
  2. TEBRİKLER...
    HAYIRLI OLSUN ARKADAŞIM.GURUR DUYDUM. BAŞARILAR DİLEKLERİMLE.....

    YanıtlaSil
  3. Mehmetcim seni kutlar başarılarının devamını dilerim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. SAYIN MÜDÜRÜM, HAYIRLI OLSUN. Harika bir haber bu. Çok sevindim.
    Başarılarının devamlı olmasını diliyorum.
    Sevgili Çiğdem, senin istihareye yattığını bilmiyordum doğrusu. :))
    Ama "senden korkulur" diye de boşuna demiyormuşum yani. :))))))))

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Çok Değerli Dostlarım, bir süre sizlerden zorunlu ayrı kaldım, umarım daha büyüklerini yaşamam. Bakmakta olduğum Jeolojik ve Jeofizik Hizmetler Şb.Md. ne resmen atandım, bir süredir bazı gelişmeler vardı, ama Çiğdem arayıp rüyasını anlatınca şaşırdım,"evet var ama her zamanki söylentiler" dedim. Dün yazım geldi. 3 Jeofizik Müh. 5 Jeoloji Müh. elemanım ile bütün Yurttaki demiryolları (TCDD nin yürüttüğü bazıları hariç)ile bazı liman ve havaalanları araştırma işlerine bakacağız. Biliyorsunuz 4 yıldır izin kullanmamıştım, artık başka bir yerde (!) dinleneceğiz herhalde. Bana diyorsunuz ama Müjo ve Cumhur da ortalarda yok. Diğerleride yok ama onlar zaten yoktular. MÜjo Gülçin ile otele bakmaya gideceklerini söyledi, hatta Cumhuru arayalım dedim ama yine İran'da falan çıkar diye aramadık. Erdal'ı yılbaşında 2 kez aradım, geçen cuma aradım hala cevap yok. Ben uçak biletlerimi ayarlıyorum, olsada olmasa da 19-21 arası İzmir'deyim. Kendinize iyi bakın.

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Ciğer's,
    çalışma alanın çok geniş.Sana sağlık ve dayanma
    gücü dilerim.Ama her mevkinin sorumluluğu büyüklüğü ile orantılı arttığı için,sen buna kendini hazırlamışsındır.Başarılar dilerim.....
    Buraya yazmayan arkadaşlarımızın arada sırada yazmaları beni çok sevindiriyor.Sağlıklı olmalarını diliyorum.
    19 Mayısı iple çekiyorum.
    Sevgilerimle.....

    YanıtlaSil
  7. Tebriklerrr Mehmettt:-)
    Çiğdeme katılmamak mümkün değil, genel müdürlük haberlerinide alırız inşallah:-)
    Gönlünce başarılar ve kolaylıklar dilerim...

    YanıtlaSil