14 Ocak 2011 Cuma

Selam arkadaşlar, sevgili Mehmet terfine çok sevindim kutluyorum genel müdürlüğe inşallah diyorum yakışır sana tüm arkadaşlarıma yakışır. Hepinize başarılar diliyorum.
Ciğdem'ciğim ben yine bu aralar fazla strese girmişim böyle olunca senin davetin güzel gözüküyor (yola rağmen) Gülçin ile Müjgan beni biraz itekledimi gelebilirim:) Aslında biraz olduğum ortamdan çıkmam gerekiyor.....
Sevgili Nazif briç programı ne oldu heyecanla göndermeni bekliyorum..
Bu arada arkadaşlar sizleri kıskanıyorum haaaa. Kiminiz çok güzel resim yapar kiminiz çok güzel şiir yazar aaaa. Bende sanat müziği kursuna gideyim de sizlere iki üç şarkı söyleyeyim bari. Gerçekten bunu yapmayı düşünüyorum bunun strese iyi geleceğini zannediyorum önümüzdeki hafta arştırayım bakayım.
Sevgilerimle......

Not: Müjgan senin arkadaşlara söyleyeceğin bir şey yok mu???????

3 yorum:

  1. Sevgili Sermin,
    eğer gerçekleştirebilirsen bir koroya girmek seni çok ferahlatır.Aile hekimimiz bir doktor
    var.Bir gün muayeneye gittiğimde duvarında asılı fotoğraftan konuşmaya başlayınca kendisinin bir koroya dahil olduğunu öğrendim.
    Hatta konserine de gittim.Bir de solo şarkı okudu.Çok hoşuma gitti.Sen de yapabilirsin.Bizde İzmirde atar kalbim topluluğu olarak gelerek seni izleriz.Hiç düşünme sonucu bize bildir.
    Programı senin e mail adresine gönderdim,eğer posta kutunda yoksa ben sana program indireceğin
    sitelerin isimlerini yazarım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Sermin,
    e posta adresine birden fazla briç programı ve 2 adet site adresi gönderdim.Programları virüs taramasından geçirdim temiz gözüküyor.Seninde virüs koruma programın varsa programı kurmadan önce taratmanı tavsiye ederim.
    Sevgilerimle......

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Sermin, müzikle uğraşmak çok keyifli, senin gitar deneyimin de var tekrar gitara da başlayabilirsin, süper olur. ama koraya katılman da harika olur, ikisinden birini seç ve hemen başla derim. hiç vakit kaybetme.
    ben bir kursa başladım 3 ay kadar önce, biraz geliştirince size surpriz yapacağım. işte o zaman kesinlikle gitara tekrar başlayacağından eminim.
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil