3 Şubat 2011 Perşembe

30 Yıl Önce Sercan

6 yorum:

  1. KİRLİ ÇIKIN MEHMET, BULMUŞSUN MAZİDEN BİR YAPRAK DAHA.

    SERCAN HİÇ YAZMIYOR, ACABA ARASIRA BLOĞA GİRİP BAKIYOR MU ? MERAK EDİYORUM.

    YanıtlaSil
  2. Çiğdemciğim, Sercan'ın resmini koyduktan sonra arayıp haber vereyim dedim. Telefonu kapattı ve henüz bana dönüş yapmadı. Umarım izliyordur.

    YanıtlaSil
  3. MEHMETCİĞİM, SERCAN, SEN ARADIĞINDA, herhalde toplantıda filandı. arar mutlaka.
    aradığında sorarmısın lütfen, arasıra bloğa bakıyormuymuş, yoksa....???????

    ONA HEPİMİZİN SEVGİLERİNİ İLET... VE DE Kİ...
    DÜNYA İŞİ BİTMEZ,,, KARDEŞİM....
    SEVİLDİĞİNİ BİL,,, SEVENLERİNE ZAMAN AYIR...
    BAKKKK, O ZAMAN DAHA MUTLU OLACAKSIN...DEEE....

    BLOĞA ARA SIRA TAKILMAK BİLE, İNSANA HUZUR VERİYOR, KARŞILIK BEKLEMEDEN SEVGİ VERMEK VE ALMAK ÇOK GÜZEL,,,DEĞİL Mİ, ARKADAŞLAR????

    HEPİNİZİ SEVİYORUM,,, İYİ Kİ VARSINIZ...
    HAYATIMDA HİÇ YOK OLMAYAN,,, GÖKKUŞAKLARIM...

    YanıtlaSil
  4. MURATCIĞIM , YUKARIDAKİ , SON CÜMLEM ÜZERİNE BİR ŞİİR YAZAR MUTLAKA... DİYE DÜŞÜNÜYORUM...
    YÜREĞİ SONSUZ BİR DUYGU İLE YÜKLÜ...
    MUTLAKA YAZAR.

    SEVGİLERİMLE, HER KİM OKUYOR VE YAZIYORSA VEYA BİZLERİ DÜŞÜNÜYORSA...

    YanıtlaSil
  5. MEHMET!!!
    Nereden koparıp aldın bu fotoğrafı ? Çabuk itiraf et :)) Resmi bir evrakta kullanılmış olduğu görülüyor. Bunu da yapmışsın ya, bakalım başka neler neler yaptın, zaman içinde çıkar ortaya :))

    Sevgili Çiğdem, duygu dolu düşüncelerine bende yüreğimle katılıyorum. Herkesin iyi olduğunu bilmek, arada bir de olsa bloğa baktıklarını düşünmek iyi geliyor bana da.

    HERKESE SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  6. Sercan'ın şebeke fotoğrafı :)

    YanıtlaSil