28 Şubat 2011 Pazartesi

bekarlarımızın, şansını açmaya karar verdim... ALLAHIN İZNİYLE...































" TILSIMLI KALP...." BU KONUDAKİ İLK TASARIMIM.


GÜNLERDİR MALZEMELERİMİ BULUP TOPARLAMAYA ÇALIŞIYORUM.

Önce bekarlarımızdan başlayarak, yıllardır Türkiye'nin dört bir yanından topladığım el sanatları ürünlerini kullanarak, takılar yapıp onlara evrensel yaşam enerjisi uyumlayıp ("reiki " internetten inceleyebilirsiniz... 2. dereceden diplomam var.) devamlı pozitif enerji ile yüklü takılar tasarlayıp, düşündüğüm kişiye göndereyim dedim. arkadaşlarıma bir faydam olsun dedim. ilk tasarımımı yaptım ve sahibini arayıp kargo adresini alacağım. sizlere kim için yaptığımı söylemeyeceğim. takının sahibi isterse söyler. takıyı yaparken ne düşündüm , ona hangi olumlu anlamları yükledim derseniz?

TILSIMLI KALP'te, iğne oyaları var, Bolu'dan almıştım yılar önce.

hayatı sabırla, sevgiyle, ince ince işlemekle ilgili. bu hassasiyetteki bir karşı kalp, bu incelikte, arkadaşımı bulsun. takının ucundaki sedef kabuk üzerinde, oluşumunu henüz tamamlamakta olan 4 adet gerçek inci var. bu da temiz kalplerin sahibini bulunca tamamlanacağı anlamına geliyor.... sahibini bulsun ve oluşumunu sevgiyle tamamlasın diliyorum....

7 yorum:

  1. BEN DİLİYORUM,,, ALLAHIM KABUL ETSİN İNŞALLAH...

    HEPİNİZE SEVGİLERİMLE....

    YanıtlaSil
  2. Niye zahmet ettin böyle, ellerine sağlık, teşekkür ederim :):)

    YanıtlaSil
  3. Hadi kolyeyi çaktırmadan takayım ama küpeler ne olacak ? :)

    YanıtlaSil
  4. Çok estetik,zarif, sade ve göz alıcı bir tasarım.Sevgiyle çırpınan bir kalbin ve hünerli ellerin bir ürünü.
    Tebrik ederim Çiğdemciğim.......

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler sevgili arkadaşlarım.

    Mehmetciğim bekarlara dediğimi görmedin sanırım. ayrıca erkek arkadaşlarıma bileklik yaparım diye düşündüm.

    YanıtlaSil
  6. Çiğdem'ciğim ne güzel olmuş ellerine sağlık. Hep başkaları için atan kalbine sağlık canım benim.Bu arada Mehmet sana ne oluyor bakayım????

    YanıtlaSil
  7. Tamam ya kızmayın, küpeleri de takarız, hayret bi şey :)

    YanıtlaSil