22 Şubat 2011 Salı

Güngör Hocamızdan Selam Varrr...

Evet canlar bende eksik kalmadım ve adı üstünde keçi gribi ile tanıştım, bir haftadır berbat bir şekilde yattım, bugün ofise gittiğimde arayanlar arasındaki isim beni çok heycanlandırdı, Prof. Dr. Güngör TAKTAK:-)
Hemen aradım ve kulaklarınızı çınlattık:-) blog dan bahsettim çok heycanlandı, hepinize sevgi ve selamlarını iletmemi istedi...
Perşembe veya cuma eşi ile bana kahve içmeye gelecekler, belki geldiğinde kahve içerken sizlerin mesajlarınızı ona okutma fırsatım olur:-)
Ne dersiniz...

11 yorum:

  1. Geçmiş olsun Figen. Güngör Hocadan haber gelmesine çok sevindim. Perşembeye bir hazırlık yapayım blogda, karşılama oılsun :)

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun sevgili Figen.Ben de geçen hafta yakalandım o gribe.Şu anda biraz daha iyiyim.
    Tüm arkadaşlara saygı ve sevgiler Adana'dan

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun sevgili Figen.
    Saygıdeğer hocamız Güngör Taktak'la görüşmene bende sevindim.Tekrar görüşürseniz benim de saygılarımı ve selamlarımı iletmeni dilerim.

    YanıtlaSil
  4. figenciğim geçmiş olsun. GÜNGÖR HOCAMA SEVGİLERİMİ, SAYGILARIMI İLETİRSEN SEVİNİRİM.

    YanıtlaSil
  5. Figen'ciğim ve Murat'cığım geçmiş olsun.
    Ben hala uğraşıyorum. Nihayet iğnelerim bitti ve haplara geçtim. Ne biçim bir gripmiş bu? Kulağıma da vurdu, sağ kulağım kapandı ve sürekli çınlayıp duruyor. Ben de eğlencesine başladım artık, şimdi arkadaşlarım anıyordur diyor ve kendimi avutuyorum. :)) Artık geçsin istiyorum ama mikroplar vücudumda keyif yapıyorlar hala.

    Güngür Hocamızla buluşmamızda sevgi ve saygılarımızı iletirsen çok sevinirim.

    Mehmet'ciğim, bu defa nasıl bir sürpriz yapacaksın, merakla bekleyeceğim. :)

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Metin ve Murat,
    çok çok geçmiş olsun.Lütfen dikkat edin kendinize .Bu grip çok sinsi bir hastalık.Başka hastalıkları tetikler.Bol bol C vitamini tüketin.

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim Nazif'ciğim.
    Hani hayatımın hiçbir evresinde bu kadar mandalin, greyfurt ve portakal tüketmedim desem yeridir. Hafiften pembeleşmeye başladım hani :))
    Ama ne kadar etkili oluyor bilemem artık.

    YanıtlaSil
  8. Pembeleşmeye başladığına göre işlem tamam.Geçmiş olsun.:)))

    YanıtlaSil
  9. Sevgili arkadaşlarım bu gripmi soğuk algınlığımı adı herneyse Müjgan ile ben Ocak ayında geçirdik bu yıl herhalde hastalanmayan kimse kalmayacak gibi hepinize geçmiş olsun.Sağlıklı günler....

    YanıtlaSil
  10. hepinize geçmiş olsun sevgili arkadaşlarım.
    adını iyi bulmuşlar, gerçekten keçi gibi inatçı bir grip, bizde atlatalı 3 ay olmasına rağmen öksürük kaldı hala devam ediyor.

    YanıtlaSil
  11. Hepinize geçmiş olsun arkadaşlar. Figen'ciğim Güngör Hocamıza çok selam ve saygılarımızı iletirsen sevinirim.

    YanıtlaSil