5 Şubat 2011 Cumartesi

MERHABA ARKADAŞLARIM......

11 yorum:

  1. Bu gün sabaha karşı 3,30 da eve vardım ve saat 4 gibi yattım.Bu gün hayalet gibi dolaştım.Geldiğimi haber vermek için bir resmimi bloga koyabildim.Pazar ve Pazartesi günleri resim ve videolarla birlikte bir tanıtım yaparım.
    Hepinize sevgilerimi gönderiyorum.....

    YanıtlaSil
  2. HOŞGELDİN NAZİF'CİĞİM,

    Umarım güzel bir tatil yapmışsınızdır. Burası Girne Limanı değil mi?

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin Nazif, özlettin kendini :)

    YanıtlaSil
  4. HOŞGELDİNİZ NAZİFCİĞİM, Umarım iyi bir tatil olmuştur.
    bekliyoruz resim ve videoları.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Hoşbulduk,
    sizlere kavuşmak çok çok güzel.bu gün biraz dışarılarda olacağım,malum alış veriş.Akşam 20 den sonra yavaş yavaş gezi hakkında bilgiler veririm.Sizleri çok özledim.....

    Sevgiler......

    YanıtlaSil
  6. Evet Metinciğim,
    burası Girne limanı.Antalya'nın Kaleiçi'ni andıran cafe ve birahanelerin olduğu şirin bir yat limanı.Tahmin ederim yaz aylarında çok güzel oluyordur.....Ama biz herşeye karşın zevk aldık.......Biramızı da içtik yani.....

    YanıtlaSil
  7. Face de gördüm Ciğer's götürüyordunuz, afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  8. Hoş geldiniz Nazif'ciğim iyi bir tatil geçirdiğinize çok sevindim. Resim ve videoları bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  9. Serminciğim,
    Hoşbulduk.Resim ve videoları yavaş yavaş bloga göndermeye başladım.Umarım beğenirsiniz.

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Ciğer's,
    bir gece Girne kaleiçinde açık olarak bulabildiğimiz cafe-bar da deniz kenarında tüp gaz sobalar ve elektrikli ısıtıcılarla bira içmenin keyfini yaşadık.Buna da şükür,hiç bulamayabilirdik !!!!!!....

    YanıtlaSil