10 Şubat 2011 Perşembe

SEDİRHAN-LEFKOŞA

KIBRIS OSMANLI YÖNETİMİNE GEÇİNCE KIBRISIN DEĞİŞİK YERLERİNDE İMAR ÇALIŞMALARI OLMUŞ VE İPEK YOLUNUN BİR KOLUNUN KIBRISA UZANMASI DOLAYISIYLA DEVE KERVANLARININ KONAKLAMASI İÇİN SEDİRHAN(YADA BÜYÜK HAN) İNŞA EDİLMİŞ.İKİ KAPISI VARDIR.BİRİSİ DEVELERİN GEÇMESİ İÇİN DAHA YÜKSEK YAPILMIŞTIR.ŞİMDİ TURİSTİK AMAÇLI OLARAK KULANILAN SEDİRHANDA KAHVE VE ÇAY İÇEBİLECEĞİNİZ YERLER VE EL SANATLARI EŞYALARININ SATILDIĞI DÜKKANLAR BULUNMAKTADIR.BİLENLERİNİZ VARSA İZMİRDEKİ KIZLARAĞASI HANINA BENZEMEKTEDİR........

6 yorum:

  1. Ravel'in BOLERO'su eşliğinde size gönderiyorum..

    YanıtlaSil
  2. FONDAKİ GÜZEL MÜZİK EŞLİĞİNDE SÜPER OLMUŞ NAZİFCİĞİM, TEŞEKKÜRLER. GİDİP GÖRMÜŞ KADAR OLDUK. SAĞOLASIN.

    YanıtlaSil
  3. Günaydın Çiğdemciğim,
    müzikteki vurmalı sazları senin çaldığını düşünerek bu müziği videoya kaydettim....
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
  4. Benim gözüktüğüm karede,"İzmir'deki Kızlarağası hanına benziyor" diyorum.

    YanıtlaSil
  5. Eline sağlık, çok güzel bir "GEZELİM GÖRELİM" hazırlamışsın. Teşekkürler.
    Biz de 1975 te Kıbrıs'a gitmiştik ama hem dar zamanlı bir seyahatti, hem de o zamanlar daha hiç bir şey oturmamış olduğu için bir çok yer yasak bölge olduğundan tam olarak gezememiştik. Sonra da bir türlü kısmet olmadı. Sayende anılarımızı tazelemiş olduk.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Beğendiğine sevindim Metinciğim....

    YanıtlaSil