19 Mart 2011 Cumartesi

Anılarımızı tazeleyelim :)



Uploaded with ImageShack.us

6 yorum:

  1. Çok iyi oldu bu tazeleme,
    Ciğer's tam da birbirimizi özlemişken bu videoyu koymak iyi oldu.Geeel 19 mayıs gel....

    YanıtlaSil
  2. harika bir gündü.... tekrar yaşattığın için , teşekkürler , MEHMETCİĞİM...

    YanıtlaSil
  3. Mehmet, Mehmet, Mehmet, yine yaptın yapacağını...

    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili arkadaşlarım, bu videoyu aslında 1 Nisan da koymaya niyetlenmiştim. Bloğun durumunu görünce öne aldım. Elimde kalan son video bu :))

    YanıtlaSil
  5. Ciğer's,
    elimde kalan son dedikçe bir şeyler çıkıyor.Bizde bundan mutluluk duyuyoruz.

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Ciğer's,
    yeni bir blog adresinde tekrar buluşmamız için
    gösterdiğin çabaları okudum.Blogcu.com adresine girdim.İzmirde atar kalbim sayfamıza ulaştım.Fakat oraya şimdilik kayıt olmak içimden gelmedi.Büyük bir özveriyle nakış işler gibi oluşturduğun bu blogu geçici süre bile olsa terketmek içimden gelmedi.Ağır aksak bile olsa buraya zaman zaman yazabiliyorum.Yasaklar kalkana dek buraya yazmaya devam edeceğim.Yuvamızı terk etmek istemediğim için beni mazur gör.
    Sevgilerimle......

    YanıtlaSil