25 Mart 2011 Cuma

MERHABALAR

Uzun zamandır Blogumuza giremiyordum. Bu sıralar kayınpederin sağlığıyla uğraşıyorduk eşimle. İzmir'e, onu kontrole gittik, ama kontrol sonrasında hastaneye kaldırmak durumunda kaldık. Yoğun bakımda olduğundan ve koşuşturmak gerektiğinden, İzmir'e gelmeme rağmen hiçbir arkadaşımı göremeden dönmenin üzüntüsünü yaşıyorum.
Karşıyaka'da olması nedeniyle Sevgili Nazif'e bir "Merhaba" demek istedim, ama o da gerçekleşemedi malesef.

Nazif'ciğim bize verdiğin telefon numarasını değiştirmişsin galiba.

Neyse herkese buradan bir "MERHABA" diyeyim. Kabul ola...

Herkese sevgilerimle...

8 yorum:

  1. Sevgili Metin,
    öncelikle değerli kayınpederinin sağlığı konusunda yazdıklarına üzüldüm.Umarım o günden bugüne sağlığında düzelme olmuştur.Benim telefon numaram ev ise değişmedi.Yıllardır aynı numarayı kullanıyoruz.Cep ise hangisini verdik hatırlamıyorum.Ama seninle görüşebilmeyi isterdim.Ama herhangi bir aksilik olmazsa her halukarda Çeşme'de toplanacağımız için orada bol bol görüşme fırsatı elde ederiz diye düşünüyorum.
    Hepinize sağlıklı ve mutlu günler dilerim.

    YanıtlaSil
  2. KAYINPEDERİNE GEÇMİŞ OLSUN. AMAN HERKEZ İYİ OLSUN DA İNŞALLAH MAYISTA AĞIZ TADIYLA GÖRÜŞELİM.

    YanıtlaSil
  3. KAYINPEDERİMİN RAHATSIZLIĞI NEDENİYLE İYİ DİLEKLERDE BULUNAN ARKADAŞLARIMA BEN VE EŞİM ADINA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.

    BEN DE BÜTÜN ARKADAŞLARIMA VE AİLELERİNE SAĞLIKLI GÜNLER DİLİYORUM.

    SAĞLICAKLA KALIN.

    YanıtlaSil
  4. Nazif'ciğim, bize vermiş olduğun telefon 542 li olandı. Güvenlik nedeniyle tamamını burada vermeyeceğim. O gün Mehmet'ten yardım istemiştim, ama ondaki numara da yanlış çıkmıştı.

    Neyse, inşallah Çeşme'de telefonlarımızı teyit ederiz.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. METİNCİĞİM, KAYINPEDERİNE ACİL ŞİFALAR DİLERİM.
    UMARIM İYİYE GİDİYORDUR.

    YanıtlaSil
  6. sevgili metin,sana ve ailene geçmiş olsun dileklerimle..

    YanıtlaSil
  7. Geçmiş olsun metin, umarım iyiye gidiyordur.
    acil şifalar dilerim

    YanıtlaSil
  8. Dilekleriniz için tekrar teşekkür ederim arkadaşlar,
    Kayınpeder zaten by-passlıydı, önce sonbaharda bir kalp krizi geçirdi, yaşı da ileri olunca oldukça sarstı. Hastaneden sonra bu defa da böbrekleri ve prostatı büyüyünce, hadi koştur koştur tekrar hastane- doktor yapıyoruz. İnsan elden ayaktan düşünce baya zor oluyormuş. Allah kimseye çektirmesin diyorum. Aman sağlığınıza dikkat edin.
    Bu akşam yoğun bakımdan çıktı. Biz ancak elimizden ne geliyorsa onu yapabiliriz, gerisi zamana kalmış.

    Hepinizi seviyorum.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil