16 Nisan 2011 Cumartesi

35*45 YAĞLI BOYA "MEYVE TABAĞI"ADLI TABLOM...

9 yorum:

  1. ellerine ,emeğine sağlık arkadaşım,ne kadar da canlı bir görüntü....

    YanıtlaSil
  2. Sağol Sevgili Gönül,
    bloga koymak için tablonun resmini çekerken zorlandım.Çünkü flaşlı çekim çok parlak ,flaşsız çekim çok soluk çıkıyordu.En sonunda yine gün ışığını kullanarak resme en yakın fotoyu çekip sizlerle paylaştım.Sırada Çiğdem'in çekip blogda paylaştığı bir manzara resmi var.Bu gün başlayacağım.Yaklaşık 20-30 gün sürer sizlerle paylaşırım.....
    İlyas'a selamlar.......

    YanıtlaSil
  3. Pes doğrusu diyorum sanki fotoğraf. Ne kadar başarılısın Nazif bravo neden sergi açmıyorsun?

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Sermin,
    beğendiğine sevindim.Sergi için 2012 yılını hedefliyorum.En az 20 adet sergi açılacak kalitede resim yapmayı düşünüyorum.Şimdilik 2 adet var.Resim konusu bakımından seçici davranıyorum.Basit konulardan çok zor olanları seçtiğimden yapmak da zaman alıyor.....
    Sevgilerimle.......

    YanıtlaSil
  5. ÜSTADIM YİNE KONUŞTURMUŞSUN FIRÇANI. NEFİS BİR RESİM. ELLERİNE, TUVALİNE SAĞLIK.

    SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  6. Sağol Metinciğim,
    her yaptığım resimde biraz daha tecrübe sahibi oluyorum.2012 de bir sergi için cesaretim var.
    Umarım başarırım......

    sevgilerimle......

    YanıtlaSil
  7. Müthiş bir sergi olacağına inancım tam Üstadım.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. NAZİFCİĞİM GÜNLERDİR BLOĞA GİREMEDİĞİM İÇİN RESMİNİ ŞİMDİ GÖRDÜM ELLERİNE SAĞLIK SÜPER,,, ÇOK CANLI VE GERÇEKÇİ. TEBRİKLER. ÇOK BAŞARILI BİR SERGİN OLACAĞINA İNANCIM SONSUZ.
    YOLUN AÇIK OLSUN KARDEŞİM.
    SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  9. Sağol sevgili Çiğdem,
    2010 yılında hepinizin teşvikiyle başladığım çalışmalar zevkle devam ediyor.Her resmimden sonra yapılan motive edici övgülerle yola devam ediyorum.2012 yılında açmayı düşündüğüm sergi için seninde pastel çalışmalarını sergide görmek isterim.Ortak sergi açmak fikri hala geçerliliğini koruyor...
    Sevgilerimle......

    YanıtlaSil