22 Nisan 2011 Cuma

Herkese Merhaba

Sevgili Dostlarım, öncelikle beni ve annemi merak eden, telefon eden ve mesaj yazan herkese sonsuz teşekkürlerimi gönderiyorum. Annemi hastaneden çıkarttık, durumu iyi, dizine platin takıldı. Ağrıları var ama artık yürüyebiliyor. Hemen ertesi gün göreve Antalya'ya geldim. Burada da sorunlar bitmek bilmedi en son bugün sondaj makinalarından biri msb'nin uçak yakıtı hattını deldi, çok büyük yangın çıktı, neyse kimseye bir şey olmadı ama kamyon ve sondaj makinası yandı, tabii ifade falan verdik. Her türlü sorumluluk yüklenici firmanın olduğu için benim açımdan bir sıkıntı olacağını sanmıyorum. Akşam otele gelip maillerime bakınca bloğun açıldığını öğrendim ve uzun süredir giremediğim için sizlerede hem haber vermek hem de merhaba demek istedim. Tekrar hepinize teşekkür ediyorum. Sevgili Gülçin ben tek kalacağım, lütfen bana bir oda ayırtırmısın :)

5 yorum:

  1. Çok çok geçmiş olsun.Patlamayı haberlerde okumuştum.Ben de acaba kaçakçılar mı yaptı demiştim ilk anda,sonra sen yazınca haberi tekrar okudum orada yazıyordu sondaj makinesi yüzünden olduğu...Aman sana birşey olmasın ciğer's.....

    YanıtlaSil
  2. Senden haber aldığımıza sevindik çok geçmiş olsun hem annen hem de patlama için.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Altıntaş,
    Hem saygıdeğer annene, hem de sana büyük geçmiş olsun. Yangın sırasında sizlere bir şeyler olmamasına çok sevindim. Petrol yangınlarını iyi bilirim, berbat bir durumdur.

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun Mehmetciğim.
    şükür ki hiçbirinize bir şey olmamış.
    sevgilerimle. Annene hürmetlerimi iletirsen sevinirim.

    YanıtlaSil
  5. Öncelikle annene tez günde iyileşmesi dileklerimi iletirim. Sana ve çalıştığın yerdekilere de büyük geçmiş olsun. Neyseki kimseye birşey olmamış. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil