25 Nisan 2011 Pazartesi

OĞLUMLA BERABER FENERBAHÇE MAÇINA GİTMİŞTİK...

4 yorum:

  1. BABA OĞUL VAKİT GEÇİRMENİZ ÇOK GÜZEL NAZİFCİĞİM.
    ALLAH MUTLULUĞUNUZU BOZMASIN.
    SEVGİLERİMLE..

    YanıtlaSil
  2. Bana kalsa maça gitmem ama Arca isteyince kıramıyorum onu.Gidene kadar öfleyip pöflüyorum
    döndükten sonra iyiki gitmişim hiç olmazsa benimle ilgili bir anısı olacak diyorum ve mutlu oluyorum...Netcen işte baba yüreği.....

    YanıtlaSil
  3. MAÇA GİTMEK ÇOCUKLAR İÇİN ÇOK KEYİFLİ OLUYORNAZİF. BENDE BABAM VE AMCAMLA GÖZTEPENİN MAÇLARINA GİDER SESİM KISILMIŞ OLARAK EVE DÖNERDİK.HEY GİDİ GÜNLER... EMİNİM ARCADA BU KEYFİ YAŞAMAK İSTİYOR.SELAM VE SEVGİLERİMLE....

    YanıtlaSil
  4. Evet sevgili Gönül,
    biz Arcayla 3 maça gittik bu güne kadar.2 FB maçı,bir de Milli takım maçı.Ama ilk kez pazar günkü maçta eve seslerimiz kısılarak döndük.Çok zevkliydi,heyacanlıydı.....Keşke eskiden olduğu gibi Altay,İzmirspor,Karşıyaka,Göztepe süper ligde olsada maçlara gidebilsek.Ama nafile yoklar......İlyas'a selamlar.......

    YanıtlaSil