1 Mayıs 2011 Pazar

SAPANCA GÖLÜ......

11 yorum:

  1. Sorun benden kaynaklanıyordu Çiğdemciğim.
    Tabloyu bitirdim fakat resmini çekerken zorlandım.Çektiğim fotolar resmi tam olarak buraya yansıtamadı.O yüzden ilk yüklediğimi sildim.Şimdi senin yazın üzerine yeniden fotoçekip ışıklandırmasıyla oynayıp bloga koydum.Umarım beğenirsin.

    YanıtlaSil
  2. SÜPERSİNNNNN... ELLERİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL OLMUŞ.
    SERGİDE FOTOĞRAFI DA TABLONUN YANINA KOYARIZ.
    NE KADAR BAŞARILI OLDUĞUNU HERKES GÖRÜR.
    SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  3. Sağol Çiğdemciğim,
    elim boyaya ve tuvale alıştıkça daha güzellerini yapmaya gayret ediyorum.Herhalde becereceğim.....

    YanıtlaSil
  4. Tebrikler Ciğer's, bir de Çiğdem'in koltuklarından olsaydı sahilde :)

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Ciğer's,
    koltuklarıda koyarız yeterki sen iste....

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş ellerine sağlık. Benim görüşüme göre bu resimde çok ilginç bir şey var resime baktığın zaman romantik mi vahşi mi ayırt edemiyorsun bunu bilerek mi yaptın bilmiyorum ama çok ilginç ve güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Sermin resmi beğendiğine sevindim.Bu resmi Çiğdem'in çektiği bir fotoğraftan bakarak yaptım.Senin ayırt etmek istediğin duyguları hiç düşünmedim.Fakat genellikle büyük sanatçılar yaptıkları eserlerde kendi hislerini eserlerine katarak çalışırlar.Ben ise çalıştığım bir resmi güzel olsun ve beğenilsin duygusuyla yapıyorum.Bir gün büyük bir sanatçı olursam ve bir yerden kopya çekmeden bir eser çalışırsam,senin dediğin gibi,romantik,vahşi,hüzünlü veya sevinçli vs.vs.
    duygularımı eserimi sevenlere açıklayabilirim.
    Ama daha çok erken......Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. Nazifciğim, bakarmısın , Serminin yorumu nekadar ilginç.
    çektiğim fotoğrafı aynen tabloya yansıtman büyük başarı ve biz bundan sonra sergiye yönelik bir strateji oluşturalım ve ben fotağraf çekip sana göndereyim, beğendiklerini çalış ve dolayısıyla fotoğraf ve yağlı boya sergisi üzerine çalışalım,,, ne dersin?
    benim pastel hayvan portrelerimden de bir kaç tane koyarız istersen...

    çalışmalarımıza bir yön vermiş oluruz , bir hedefe yönelik. olur mu?

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Çiğdem,
    verdiğin fikre kalpten katılıyorum.Birlikte sergi açma fikrimiz ilk günden beri canlılığını koruyor.Sana bir fikir verebilmesi açısından bir kaç konu vereyim.Kır hayatı,hasat zamanı(tarla,at,insan,sararmış buğdaylar...),Sonbahar da orman(sizin oraların sonbahar manzaraları bir harika).....aklıma gelenler bunlar.Yağlı boya+Fotoğraf karma sergisi çok ilginç olacaktır....

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Nazif Çiğdem'in çektiği resmi görmedim ama bu resmin onun çektiği resimle tıpatıp aynı olduğunu zannetmiyorum. sen daha erken diyorsun ama bence o seviyeye girmişsin sadece farkında değilsin:))))

    YanıtlaSil
  11. verdiğin fikirler için teşekkürler Nazifciğim, şu ara baharı yakalamaya başlayayım.
    Hepinize sevgilerimle...

    YanıtlaSil