30 Mayıs 2011 Pazartesi

TANJU OKAN EŞLİĞİNDE "ŞEREFE"

7 yorum:

  1. Bu videoyu daha önce yayınlamıştım.Fakat bu gece sevgili TANJU OKAN'ı dinlerken "ŞEREFE" adlı melodiyle daha güzel olacağını düşündüm.Ben beğendim.Umarım sizlerde beğenirsiniz....

    YanıtlaSil
  2. Bu güzel görüntünün üzerine, yakışır bir şarkı ile başka bir güzel olmuş Nazif'ciğim.
    Eline sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Nazif eline sağlık.Süper olmuş.

    YanıtlaSil
  4. Şerefe, şerefee, şerefeee...
    Gönlüne sağlık sevgili arkadaşım:-)))

    YanıtlaSil
  5. NAZİFCİĞİM, ELLERİNE SAĞLIK...
    MÜKEMMEL SANATÇININ, GÜZEL ŞARKISI EŞLİĞİNDE,,,,
    HARİKA BİRLİKTELİĞİ, RÜYALARIMIZA GÖNDERMİŞSİN...
    TEŞEKKÜRLERRRR....

    YanıtlaSil
  6. BEĞENDİĞİNİZE SEVİNDİM.ÇOK ANLAMLI BİR ŞARKIYA ÇOK GÜZEL BİR BERABERLİK.

    YanıtlaSil