9 Haziran 2011 Perşembe

19 Mayısa Devam














4 yorum:

  1. CUMHURun montundaki parlaklıklar onu biyonik adam gibi göstermiş. aslında Mehmet, sen onu uyarmıştın montunu çıkar diye seni dinlemedi.
    arkadaş lafı dinlemezsen işte böyle ışıl ışıl parlarsın CUMHURCUĞUM...

    CUMHUR TATİLDEN DÖNDÜN MÜ? NASIL GEÇTİ?
    BİRAZ ANLAT , BİRAZ DA RESİM KOY SEVGİLİ KARDEŞİM.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel resimler, teşekkürler Mehmet:-)

    Çiğdemciğim Cumhur bugün saat 14:30 da döndü, umarım çok güzel paylaşımları olacaktır...

    YanıtlaSil
  3. Çiğdemmmm... Bana mı bulaşmışsın sen bakiimmm.
    Ben Cumartesi itibariyle döndüm İzmir'e. Mikanos ve santorini de enerji topladım bak ona göre. Çok üstüme gelmeeee..Daha moddan çıkamadım

    YanıtlaSil
  4. AMAN AMAANNN...
    BEN SANA BULAŞIRMIYIM HİÇ KARDEŞİM.
    TÖVBE,,,, SUSTUM...
    TEKRAR HOŞGELDİN.

    YanıtlaSil