20 Haziran 2011 Pazartesi

REYHANLARIM DA YEŞERİYOORRR:-)

5 yorum:

  1. Figenciğim,
    apartman komşumuz bize küçük bir saksı içinde Reyhan getirdi.Ne işe yarar?.....

    YanıtlaSil
  2. Nazifciğim selamm :-)
    Heyecan ile, açıklamasız hemen resimleri ekledim ama bu bostanlarıma Çiğdemciğim sayesinde kavuştuğumu belirtmeyi atladım. Alaçatıda pazarda gezerken yeşillikleri görünce ne şanslısın arkadaşım hepsini yetiştirebiliyorsun demiştim... Özellikle de reyhanı çok sevdiğimi ama her zaman bulamadığımı söylemiştim...
    Canım arkadaşım da bana nane, maydanoz ve reyhandan oluşan harika balkon bostanları gönderdiii:-)
    Nasıl güzel bir keyif ve heyecanmış anlatması mümkün değil...
    Az kaldı dalından koparıp yemeğe... Beklerimmm her zamannn:-)
    Bu arada gelelim Reyhan ın ne işe yaradığına;
    mükemmel bir aromaya sahip reyhanımız her tür salataya çok yakışır, ayrıca sadece reyhan ve rokayı ince-ince doğrayıp, limon ve z.yağlı sos ile balığın yanında tavsiye ederim:-))) Afiyet şeker olsun...

    YanıtlaSil
  3. Öfff! müthiş bir lezzet demek ki.Ama ben şimdi onları nasıl koparırım bilemem:((
    sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten müthişş bir lezzet Nazifciğim....
    Koparıp afiyetle yiyeceğiz ki , arkadan yenileri gelsin:-)))
    Doğa bu konuda da müthişşş...

    YanıtlaSil
  5. Evet Figenciğim,
    seninde dediğin gibi kesersen daha çok çıkıyormuş.
    Komşumuzda aynı şeyi söyledi.Dün ilk defa salataya
    iki yaprak reyhan doğradım ve çok beğendim.Tahmin ederim alıştıkça vazgeçilmezim olacak bu bitki.
    Sevdirenler sağolsun............

    YanıtlaSil