10 Haziran 2011 Cuma

SÜRÇÜ LİSAN..........

8 yorum:

  1. NAZİFCİĞİM SEN ÇOK YAŞA EMİİİ...
    Sabah sabah beni ve hatta annemi de güldürdün,
    ALLAH DA SENİ GÜLDÜRSÜN KARDEŞİM....
    Yaa nasıl buluyorsun böyle komik şeyleri, sağol.

    YanıtlaSil
  2. Zaten stresli bir güne başlamıştım, bu video iyi geldi Ciğer'sim, teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. Gülen yüzlerinizin solmaması dileğiyle.....
    Saygıdeğer annenize saygılarımı gönderiyorum Çiğdemciğim.

    YanıtlaSil
  4. Sıkıntını az da olsa hafiflettiğime sevindim sevgili Ciğer's....
    Sevgilerimle.....

    YanıtlaSil
  5. Selam,
    Bende şimdi izleyebildim videoyu :-)) Günümün yorgunluğunu aldın valla üstadım.

    Göç ( ) korkusu da ne korkuymuş ama :)))

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Allah hepimizi göç ???!!! korkusundan korusun kardeşim......

    sevgilerimle.....

    YanıtlaSil
  7. sevgili nazif ve metin,
    videoya güldüğüm kadar sizin yorumlarınıza da güldüm. sağolun.

    YanıtlaSil
  8. Amiiiiiiiiiin Nazif'ciğim........

    YanıtlaSil