20 Temmuz 2011 Çarşamba

MERHABAAA ...



Herkese tekrar MERHABA,
Nihayet döndüm :) İki gündür de Blogu okumakla, havadisleri almakla meşguldüm.

Öncelikle sevgili Gülçin'i ve Özgün'ü kutluyorum. Yolu ve bahtı hep açık olsun.
Sonra yeni doğan organiklere :) sağlıklı yaşam diliyorum. ( Ekmek arası olana kadar hiç olmazsa )
Biraz Alanya, biraz Kaş, biraz da Marmaris derken, epey yorulduk hani. Biraz değişiklik oldu, iyi geldi.
Sevgili Çiğdem'ciğim aradığın için ayrıca teşekkür ederim. Çok mutlu oldum. Bloğumuzun haber alma servisi gibisin maşallah. :=)

Kaş, sakin, sessiz, güzel bir tatil kasabası. Karşıda görünen ada Yunanistan'ın Meis Adası. Ada yaklaşık 3 mil mesafede. Biz onlara vize uygulamadığımızdan, orada yaşayan rumlar bütün alışverişini Kaş'ta yapıyorlar. Sağlık sorunu için bile Kaş'a geliyorlar. Ama biz vizeden dolayı oraya gidemiyoruz.

Sonra resimlere devam ederim.

Herkese çooook sevgilerimle...

7 yorum:

  1. Metin hoşgeldin.Tatil güzel geçti herhalde.Ayrıca iyi dileklerin için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Evet, tatil güzel geçti. Yıllık kafasal yorgunluğumuzu attık hiç olmazsa.

    Sende hoşgeldin. Özgün' de geldi mi sizle? Belki daha erken ama, gelecek planları neler? Bizlerde mezuniyet daha ilerde olduğundan ( bu yıl 4. sınıfa geçti oğlan )mezuniyet heyecanını yaşamanın nasıl olduğunu bilmiyorum.

    Yaşadığınız gururu paylaşıyor, Özgün'e sağlıklı ve parlak bir gelecek diliyorum.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Metin,eksikliğin belli oluyordu. Güzel bir tatil geçirdiğine sevindim, hoşgeldin.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Mehmet, hoşbulduk.

    YanıtlaSil
  5. Evet Metin Özgün de bizimle döndü.Ekim ayında yüksek lisans için Almanya ya gidecek.
    Çok güzel bir duygu sizde inşallah seneye bu mutlu luğu yaşarsınız.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. METİNCİĞİM HOŞGELDİN. ÖZLEDİK SENİ.
    TATİLİNİN İYİ GEÇMESİNE SEVİNDİM.
    DİĞER RESİMLERİ DE BEKLİYORUZ.
    SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  7. İçinize sinsin Metinciğim;

    Daha nice güzel tatillerinize ve paylaşımlarınıza arkadaşım...

    YanıtlaSil