15 Temmuz 2011 Cuma

MİNİK DOSTLARIMDAN HABERLER...

ÖRDEKLERİM SEBA VE DÜRİYE AFİYETTELER. FAKAT DÜRİYE ÇOK YAŞLANDI (BEYAZ OLAN) ZOR YÜRÜYOR.

BU BEŞİ BİYERDELER İSE , ANNESİZ BÜYÜTTÜKLERİM.




S
SOLDAKİ YENİ DOĞMUŞ BİR KEKLİK.

SAĞ ALTTAKİ YENİ DOĞMUŞ BİR PAÇALI TAVUK CİVCİVİ.













BUNLARDA MEŞHUR KARAKIZ 'IMIZ VE BU YILKİ BEBEKLERİ.

ELLERİNİZDEN ÖPERLER....

(özellikle karakızı yemeyi düşünen, dayılarının ellerinden öperler.) onlar kendilerini biliyor.


HEPİNİZE SEVGİLERİMLE...








8 yorum:

  1. İŞTE BENİM GÜNÜMÜ DOLDURAN SEVİMLİ YARATIKLAR.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Çiğdemciğim, her resimde sana imrenerek bakıyorum. Haftaya Burdur-Denizliş civarlarında olacağım, benden herhangi bir isteği olan varsa memnuniyetle beklerim dostlarım.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Çiğdem,
    Çok güzel yaşam tarzı.Hobiler,bahçe işleri,her türden sevimli hayvanlar,muhtemelen doğal yiyecekler.....Güzel bir eş ve mutlu bir yaşam.
    Ömür boyu sevdiklerinle mutlu yaşaman dileğiyle...
    Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  4. Veee sevgili Metin,
    taze yumurtalar ve taze piliçler bizi bekliyor.
    Kara kızın yavruları da fena gözükmüyor.Ördek desen şapırt...... ağzımın suyu aktı.Tatilden dönünce ara da bir plan yapalım.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Ciğer's,
    sana işlerinde kolaylık dilerim.Havaların ısındığı bu dönem de çok çok dikkatli ol.Bol bol su tüket.
    Ve kendine çok çok iyi bak.
    Sevgilerimle.....

    YanıtlaSil
  6. SEVGİLİ MEHMETCİĞİM BU SICAKLARDA, ŞANTİYELERDE SANA KUVVET VE SABIR DİLİYORUM. AMA BEN ŞANTİYE HAYATINI ÇOK SEVMİŞTİM. ONUNDA GÜZEL YANLARI ÇOK. HATTA, TEKRAR ŞANTİYE HAYATINA DÖNMEM MÜMKÜN OLSA, DÖNERİM.

    SEVGİLİ NAZİFCİĞİM GÜZEL DİLEKLERİN İÇİN SAĞOL. BEN DE SANA , AİLENE VE TÜM ARKADAŞLARIMA MUTLULUKLAR DİLİYORUM. GEÇEN YAZ DOĞAL SEBZELERİMDEN YEMEYE GELEMEDİNİZ,,,İNŞALLAH BU YAZ GELİRSİNİZ. DOĞAL PİLİÇ VE DOĞAL YUMURTALAR DA SİZLERİ BEKLİYOR. (karakız hariç)

    HEPİNİZE SEVGİLERİMLE...

    METİNCİĞİM TATİLDEN DÖNDÜN MÜ? HABERLERİNİ BEKLİYORUZ.

    YanıtlaSil
  7. Canım arkadaşımmm,paylaşımların için teşekkürler:-)
    Yaşayamasamda sayende hissediyorum...
    Seba İle Düriyeyi kıskanmadım diyemiyeceğim,
    o güzel ortancaların arasında nasılda salınıyorlar:-)
    Yaşamını hep böylesi güzelliklerin doldurması dileklerimle kucaklıyorum...

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Çiğdem'ciğim,
    Biliyormusun, mutlu bir ortamda yetişen organikler daha güzel oluyormuşşş :))

    Nazif'ciğim, doktorlar biz yaştakilere zaten beyaz et tavsiye etmiyorlar mı? Hele de organik olursa, hele de keklik ya da ördek olursaaa ( uuuufff şapırt ki ne şapırt... )

    Çiğdem, yavruların sağlığı sana emanet. ( en azından biz gelene kadar. Sonra emanetleri biz devir alırız Nazif'le ) :=)

    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil