12 Ağustos 2011 Cuma

Sevgili Zafer AKÇIĞ dan selam ve sevgiler varrr...

Güzel İzmir den selam ve sevgilerrr...
Sevgili arkadaşlarım biliyorum sizleri ihmal ettim... Ama 4 günde bir İzmir den gemim var:-) ( Allah söyletiyor galiba:-))) ben de alıştım bu söyleme... Figen in gemileri diyenler çokkk...Kim biliirr... kim biliirr... Belki bir gün Alsancak limanından gemiler kalkarr veee Figennn...Figeennn derlerrr...)
Bugün Zafer abi ile kahve içiyorduk ki, elim boynumdaki kolyeye dokundu...
Veeee Çiğdemciğimin kolyesi olduğunu paylaştım...
O da aynen...
Ana nasıl yani, görüşüyormusunuz dedi ve döküldük...
Hepinizin ayrı, ayrı kulaklarınızı çınlattık...Çok heyecanlandı ve bilseydim 20 Mayıs da sizlerle olurdum kesinlikle dedi...
Sevgili Mehmet mail ve kontak bilgilerini sana mail ile gönderiyorum, gereğini yaparsın...
Hepinizi çok özledimmm, iyi haberlerinizi bekliyorum...
Cumhurcuğummmm, senin kulakların ayrı çınladı bugünn.-)

5 yorum:

  1. Gelecek toplantılarımızda Sevgili Zafer abiyi ve diğerlerini aramızda görebilmek çok güzel olurdu.Umalım ki 2012 toplantısında hep beraber olalım.......

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Figen'ciğim,
    Gemilerden "Figeeeen, Figeeen" diye ses gelmezse, burada kocaman bir vokal grubu var.... Biz ne güne duruyoruz? :=)
    Haydi arkadaşlar hep beraber ses veriyoruz "FİGEEN"
    Şimdilik bizle idare edeceksin artık. :))
    Ah o gemide bizde olsaydık, açık denizlere yol alsaydık.........
    Sevgili Zafer abiyi tekrar görürsen çok selamlarımızı ilet lütfen, O'nu da aramızda görmekten mutluluk duyarız.
    AİLEMİZ BÜYÜYOOR....
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Zafer hocam ile birlikte olmak ayrı bir zevk olacak, umarım seneye O'nu da aramızda görürüz. Bu arada gönderdiğini söylediğin mail ve bilgiler bana ulaşmadı. Ayrıca bu pazar İzmir'de yaptığınız kaynatmanın resimlerini merakla bekliyoruz.

    - Metin sana demiştim gidelim diye bak onlar bizden önce toplandılar bile :)-

    YanıtlaSil
  4. AAAA Bu arkadaşlar "toplantı ve gösteri" kurallarına aykırı hareket ediyorlar. :))

    Mehmet'ciğim, sen "gidelim" dedin, bana yine yol göründü, ama İzmir'e değil, yarın Şırnak- İdil'e gidiyorum. :))
    Eeee napalım, kimisi İzmir'e, kimisi Şırnak'a. ADALET İSTİYORUUUUM......... :=)

    Dönüşte görüşmek üzere, herkese sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Metinciğim teşekkürler, sen yetersin valla vokal olarak:-) sağol...
    Selamlarınızı ilettim, onunda çok selamları ve sevgileri var...
    Mehmet, zafer abinin bilgilerini tekrar mail ile ilettim , umarım gelmiştir. Hala gelmez ise başka bir formül buluruz:-)
    Metinciğiiimm ne işin var Şırnak ta sen gel İzmir eee...:-)

    YanıtlaSil