22 Eylül 2011 Perşembe

Çok teşekkürler Figen'ciğim söylemen bile yeter. Dediğim gibi salı günü gittim sadece sağ göze yapıldı bir hafta sonra sola sonra yine bir hafta sonra sağa ve sonra yine sola yapılacakmış doktor bu SLT yönteminin benim dediğim kadar başarı oranının düşük olmadığını söyledi bakalım göreceğiz inşallah başarılı olur. Göz içindeki kanallara laser ile atış yapılarak kanalların açılması yapılan iş bu acı falan yok sadece her atışta hani ara sıra insanın gözüne çok hafif bir ağrı girer çıkar ya o kadar bir şey hissediliyor çok basit -yaşasın mühendislik- birde sadece o gece gece diyorum çünkü gündüz hiç bir şey yok gece olup hava karardıktan sora ışıkları yakınca biraz zor oldu o gece bütün işiklar kapalı gözümde çok koyu bir güneş gözlüğüyle televizyon seyrettim ertesi gün oda geçti. Tabii hiç önemli değil sonuç iyi olsun inşallah. Başınızı ağrıttıysam kusura bakmayım ben her türlü tıp olayına meraklı olduğum için yazayım dedim. Yaşasın mühendislik diyorum çünkü mühendisler bu şahane makinaları yapmasalardı şimdiki doktorlar ne yapardı acaba röntgensiz ultrasonsuz MR'sız bir tanı koymaktan aciz çoğu... Aralarında iyilerde var tabii. İşte böyle yani daha önümde biraz zaman var. Herkeze sevgiler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder