8 Eylül 2011 Perşembe

Herkeze kocaman merhaba.... Nihayet yazlıktan döndük. Yazılarınızı okudum herkezin iyi olduğuna çok sevindim. Geçmiş bayramlarınızı kutlarım, Gönül'cüğüm geç oldu ama seninde yeni yaşını kutlar sevdiklerinle beraber güzel bir ömür dilerim. Buarada görmediğim başka doğum günü olanlar olduysa onlarada aynı dileklerimi sunarım. Bende Murat ve Nazif'e katılıyorum mevsimlerin en güzeli geldi çok severim sonbaharı bana yılın başlangıcı gibi gelir. Ben de hepimize çok güzel bir yıl diliyorum çikolata, çay, kahve, sicacık gevrek, boyoz, kestane şekeri tadında:))))

7 yorum:

  1. Sende hoşgeldin Serminciğim.....
    Yaz tatili nedeniyle bölük pörçük girebildiğimiz blogumuz Eylül ayıyla beraber canlanmaya başladı.Ne mutlu bize.

    YanıtlaSil
  2. Yuvaya HOŞGELDİN SERMİN'ciğim,
    Herkes birer birer dönüyor, ne güzel.
    Dilimiz şişti ya sessizlikten :)))
    Dışarıda, hâla tatil modunda olanlar, artık evinize dönüüüüüün. Özledik siziiiiiiii :)))

    Herkese sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. HOŞGELDİN SERMİNCİĞİM,

    EVET YUVAYA DÖNÜŞ BAŞLADI METİNCİĞİM, DEDİĞİN GİBİ,,,,
    EYLÜLLE BİRLİKTE BLOĞUMUZ CANLANACAK NAZİFCİĞİM.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Sermin hoşgeldin. Hala teklifim geçerli; blogda sorun yaşıyorsan bana giriş mail adresini ve şifreni verirsen kontrol ederim. (sonra istersen şifreni değiştirirsin). Metiiiin, şu şişen dillerimizi İzmir'de çözsek artık diyorum. Çiğdem'in dediği gibi artık yılda bir kez kesmiyor valla.

    YanıtlaSil
  5. Sermin ciğim Hoşgeldin...
    Gönlünce bir yaz geçirmişsindir umarım:-)

    YanıtlaSil
  6. Çok doğru söylüyorsun Mehmet. Ama ne zaman İzmir'i düşünsem bana güneydoğu yolları görünüyor yahu :))) Artık İzmir'e gitmeyi düşünmeye bile çekinir oldum. Nedir bu? Bizim amirler gizlice bloğu mu takip ediyorlar nedir? Gene önümüzdeki günlerde güneydoğu yolu göründü bana. Valla ne kadar otantik de olsa, ne kadar Dicle nehri, Suriye, Irak manzarası da olsa, artık çekilmez oldu birader.... Eeee biz de o manzaralarla idare edicez artık :)))))
    Ama Kurban Bayramında bir İzmir yapmayı planlıyorum kısmet olursa, o zaman haberleşiriz.

    Herkese sevgilerimleeeeee.....

    YanıtlaSil
  7. hoşbulduk sevgili arkadaşlarım.

    YanıtlaSil