26 Eylül 2011 Pazartesi

Merhaba Dostlar











Rüzgar serin esse de
Esmer tenimize
Yakar yüreğimizi
Eylül sarısı hüzünler

Murat Akcan



Merhaba Dostlar.
Öncelikle sevgili Sermin'e geçmiş olsun.Umarım gözlerinde bir sorun yoktur.
Cumhur'dan güzel haberler görüyorum.
Metin ve Nazif bloğu sürekli aktif tutuyorlar,teşekkürlerimi gönderiyorum.
Sizleri çok özledim.8-9 Eylülde Ankara'da TMMOB'nin mitingi ve danışma kurulu var,büyük olasılıkla orda olacağım.
Bu arada bizim buralarda da yaz bitti.Artık Çukurova'nın yaşanacak zamanı geldi.
Herkese sevgi ve selamlarımı gönderiyorum.

5 yorum:

  1. Teşekkürler Murat, ama böyle olmuyor, bir şiir yazıp gidiyorsun bir daha ortalarda görünmüyorsun, biraz Sermin ve Figen'i örnek al :) 8-9 Ekim'de Ankara'da olursam görüşürüz dostum.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Murat,
    yaz aylarında bağrımız öyle bir yanmış ki,şu anda odama doğru esen Eylül esintileri beni mutluluktan uçuruyor.Bir de senden gelen bu hüzünlü şiirler var ki,şairin dediği gibi rakı şişesinde balık olmak istiyor insan.Eline ve gönlüne sağlık....
    Bu arada umarım Ankara buluşmanızı bizlerle paylaşırsınız.

    YanıtlaSil
  3. Günaydın Dostlar.
    Serin bir Eylül sabahı Adana'dan sımsıcak sevgilerimi gönderiyorum herkese.
    Nazif'in dediği gibi rakı şişesinde balık olmak Eylülde.Hüzünlü esen rüzgara rağmen,yüreğimizde yaşam sevinci hiç eksilmesin.
    Mehmet,umarım 8-9 Ekimde Ankara'da buluşuruz.Hem TMMOB'nin mitingi var hem de TMMOB'nin Danışma Kurulu Toplantısı var.
    Metin'e ayrıca teşekkür ediyorum, klasik müziği pek burnuna koymayan yeni nesilin aksine bizler çok seviyoruz ve insanın ruhunu dinlendiriyor.
    Tam da yaprakların binbir renge döndüğü sonbaharın ilk günlerinde serin esen rüzgar huzur veriyor günbatımında.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. MURATIM... NE BU YA KARABATAK MİSALİ BİR DÖRTLÜK İLE BİR PARMAK BAL ÇALIP KAÇIYORSUN. NE ÇOK İŞİN VARMIŞ.. AMA KAHVE MOLASI LAZIM DOSTLARA...

    YanıtlaSil
  5. Selam Arkadaşlar,
    Eve bu akşam döndüm. Yine güneydoğudaydım. Maşallah blog baya baya hareketlenmiş :)) Sevgili Murat, güzel dizeleri ile buluşturmuş bizleri. İzmir ekibinin İstanbul planları ve Sevgili Çiğdem'in de onlara hazırladığı planlar....... Ne güzel ortalık şenlenmiş....
    Sevgili Cumhur'cuğum, umarım keyifler yerindedir.
    Sevgili Nazif'ciğim, yarasın üstadım... :))))
    Herkese sevgilerimle...

    YanıtlaSil