10 Ekim 2011 Pazartesi

ÇEŞMEDEN ANILAR.........................







8 yorum:

  1. Sevgili Nazif, sağolasın ellerin dert görmesin. Cafer'de toplantımızı sesiyle sazıyla ne güzel renklendirmiş. Ortamın neşesini dışarıdan izlemek daha bir başka oluyor.

    YanıtlaSil
  2. Sağol Sevgili Kadriye,
    bu çekimleri izleyip o günleri tekrar yaşamak güzel...

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. naziff
    ne güzel hatıralar. derleyip yayınladığın için çok teşekkür ederim. bir kaç dakika da olsa aynı keyfi yaşadım.
    Güzel di beee...hem de çok güzel. belgeleyen arkadaşım çok sağol

    YanıtlaSil
  4. Bu videoları seyrettikçe iyi ki buluşup o anları yaşamışız diyorum.Günlerimizin keyifli ve neşeli geçmesinde senin katkın unutulamaz.Her zaman neşenin devamını ve sağlıklı günler diliyorum sevgili Cumhur....

    YanıtlaSil
  5. NAZİFCİĞİM BİN KERE SAĞOL, SAĞOL, SAĞOL.
    İZLERKEN ÇOK DUYGULANDIM VE HEPİNİZİ NE KADAR ÖZLEDİĞİMİ DÜŞÜNDÜM.

    DAHA SIK BİR ARADA OLAMAZMIYIZ ARKADAŞLAR....

    HEPİNİZİ ÇOK AMA ÇOOOOKKKKK SEVİYORUM.

    YanıtlaSil
  6. SEVGİLİ NAZİF,
    TAKVİMİMİZİ 20-21 MAYIS'A GÖTÜRDÜN. ELLERİNE SAĞLIK.
    SEVGİLİ CAFER'CİĞİM, DİLİNE, SAZINA SAĞLIK.
    O GÜZEL ANLARI YAŞADIĞIM İÇİN ÇOK MUTLUYUM.

    İYİ Kİ VARSINIZ...

    HEP SAĞLIKLI VE MUTLU OLUN...

    YanıtlaSil
  7. Sevgili nazif zaman, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Ciğer's,
    bu yorumunu yazdığından beri düdün düşün kafam çatladı."nazif zaman" ne demek ki acep diye.Sonra bu gün çözdüm anlamını.Sermin zaman.Metin zaman,Çiğdem Coşkun zaman, vs.vs.Bu blog hepimize aynı soyadı vererek arkadaşlıktan öte kardeşliğe taşımış bizi.Yaşasın hepimizin soyadı ZAMAN oldu.Artık hepimiz kardeşiz.:))))))))))

    YanıtlaSil