14 Ekim 2011 Cuma

GÖZLERİMİZDE BİR RENK....ÇEŞME....

7 yorum:

  1. Hey yavrum hey,
    masanın diğer tarafı çok güzel kameraya alınmış.Biz o gece uzun masada uzak kalmıştık.Eline sağlık Çiğdemciğim....
    Bu arada CİĞER'SSSSSSSS NEREDESİN ? HİÇ SESİN ÇIKMIYOR.......

    YanıtlaSil
  2. "Zaman sanki bir rüzgar gibi aksın" da 2012 hemencecik gelsiiiiiinnn.....

    Eline sağlık Çiğdem'ciğim..

    YanıtlaSil
  3. EVET MEHMET NERELERDESİN ?????

    YanıtlaSil
  4. Sevgili dostlarım, 10 gün süren bir görevden sol alt ve üst 20'lik dişlerimin ağrısı ile döndüm. (gençlik başka bir şey tabi canım). Filmlerden sonra bir cerrahi operasyon geçirdim, anamı ağlattılar :) üst diş nispeten daha kolay oldu ama alttaki ancak çene kemiğinin kesilmesi ile alınabildi. bugün 3. gün hala biraz kanama var, ağrı var. Yazamadım kusuruma bakmayın. Çiğdemciğim ve Ciğersim bu güzel anıları paylaştığınız için teşekkürler sağolun. Bende çektiklerimi bir flashdiske yüklemiştim ama evde bulamadım, bir de ofise bakacağım.

    YanıtlaSil
  5. Bu arada bu şarkıyı çok severim ama hiç bu kadar güzel seslendirildiğini (ben hariç :)) duymamıştım.

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Ciğer's,
    çok çok geçmiş olsun.Görevde olduğunu tahmin etmiştim ama hastalık hiç aklıma gelmedi.Ciddi bir operasyon geçirmişsin.20 yaş dişlerini aldırdığına göre artık sende orta yaşlı olmuş sayılırsın.:))
    İyi olmana sevindim....
    Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  7. TEKRAR GEÇMİŞ OLSUN MEHMETCİĞİM.
    BİZ ORTA YAŞLILARIN ARASINA HOŞGELDİN....
    VAR MI ... ÖYLE ,,,,YİRMİLİK DİŞİM ŞİMDİ ÇIKTI DEYİP GENÇLERİN ARASINA KARIŞMAK...

    BIRAKMAYIZ SENİ ...

    YanıtlaSil