28 Kasım 2011 Pazartesi

BU MOTORCULAR DELİ OLMALI ???...

7 yorum:

  1. Ciğers bizim ekipte bunlardan çok daha iyi ve çılgın motorcular var :):)

    YanıtlaSil
  2. Adamlar düz duvara tırmanıyor ciğer's.Sende bir gün sizinkilerin marifetlerini bloga koy.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili kardeşim bir yanlış anlaşılma olduysa özür dilerim, ben şaka olsun diye bizim ekip derken Cumhur, Çiğdem gibi motorcu arkadaşları kastetmiştim.

    YanıtlaSil
  4. Ciğer's
    evet yanlış anlamışım.Sık sık arazilere çıktığın için ekibinden bazı gençlerin böyle bir hobisi var zannettim.
    Evet Alaçatı'da motora binenlerde yapabilir bunları.Hiç de zor gibi gözükmüyor:)))

    YanıtlaSil
  5. heee... oldu
    oradan öyle mi görünüyo nazifim. sen de o göz varda bende o gösft yok... yapana hayırlı olsun ayrıca mehmet'e laf atmışsın sanki o daha uygun bu işe

    YanıtlaSil
  6. Cumhurcuğum,
    hepimiz ayrı ayrı tüm zorlukları yenerek geldik bugünlere.Videodaki zorlukları da aşar benim arkadaşlarım demek istemiştim::)))

    YanıtlaSil
  7. motorcuların iki tipi var biri bu şekilde doğada tırmanışlar atlamalar yapar. bir diğer grup trafikte, keşfedilecek güzel bölgelerde sakin sakin yol alır, keyif yapar.uçar gibi, rüzgarın çocuğu olmak gibi bir duygudur bu. ben ikinci gruptayım. cumhur da öyle sanıyorum . bu videodaki motorcularla bizim parkurumuz farklı arkadaşlar. onlardan biriyle konuştum geçen gün , ben asla trafiğe çıkamam dedi . korkarım dedi ama böyle dağ bayır inip çıkmaktan korkmuyorum dedi.

    adrenalin bir tarafta , keyif diğer tarafta, bu iki farklı haz alma durumu karşımıza çıkıyor.

    YanıtlaSil