21 Kasım 2011 Pazartesi

Merhaba arkadaşlar

Merhaba arkadaşlar.Bakıyorum herkes hasta olmuş.Sevgili Mehmet hala iyileşemedin mi?Doktorlar birşey bulamadı mı?Jeofizikçi olsaydı şimdiye kadar elli tane kulp takarlardı.Bu doktorlar da kendilerine doktorum diye çıkmışlar piyasaya.Altı üstü bir iltihabın kaynağını bulacaklar.Şaka biryana cuma günü doktora tekrar gidecektin ne oldu?Merak ettim.Nazif te olmasa blog sesizleşecek.Çiğdem'in hakkını da yememek gerek.Cumhur da böbreklerinden rahatsızdı.Nasıl oldun Cumhur.Çoktandır Metin'den haber yok.Ben iyiyim şimdilik.Bu günlerde şiir de çıkmıyor hiç.
Kendinize iyi bakın dostlar artık eskisi gibi genç değiliz.Hastalık bir girince ya zor çıkıyor ya da hiç çıkmıyor.
Sevgilerimle.

4 yorum:

  1. Sevgili Murat,
    fırsat bulup yazmana çok sevindim.Geçen seneye göre bloga daha az giriliyor.Aslında üzücü ama yinede buluşacağımız bir yer var.Sağlık ve hastalık haberlerimizi aldığımız gibi canımız sıkıldığında içimizi dökebileceğimiz bir yer olması güzel.İnsanın ilham melekleri gelmediğinde ne bir çizgi çizebiliyorsun ne de bir kelime yazabiliyorsun.Ben 5 ay geçtikten sonra elime fırçayı alabildim.Umarım senin bu kadar uzun olmaz.Güzel şiirlerini gönlünce yazmanı dilerim.
    Sağlık ve mutluluklar dilerim........

    YanıtlaSil
  2. Herkese selaaaam,
    Sonunda bugün Murat'tan güzel bir fırça yedim :)) Bloga neden girmiyorum diye.
    Bende giriyorum artıııık :))
    Öncelikle küçük bir savunma yapayım. Şu an kullandığım PC oldukça hantal, en eski örneklerden. Ses kartı falan yok. Sadece idare ediyorum. Kendi bilgisayarım ise daha önce yazdığım gibi çalışmama eylemine devam ediyordu. Ben de aldığım yere geri gönderdim. Organ nakli yapılıyor :)) Hemen herşeyini baştan sona değiştirtiyorum :)

    Nazif'ciğim, resme tekrar başlamana sevindim. İnanıyorum ki sergin çok güzel olacaktır.
    Murat'cığım, bu gün telefonda da görüştüğümüz üzere Adana'ya gittiğimde mutlaka bir çayını içeceğim. Buradan da duyurayım dedim. :))

    Bu arada blog baya baya mektuplaşma yerine döndü :)) Yazılar ve yorumlar mektup havasında.... Çok hoş.

    Herkese sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Aslan Metin.....
    bu kadar olumsuzluklara rağmen yazabilmene sevindim:)))
    Özlemişim mektup yazmayı.Gençken çok yazardım.
    Büyüklerin ellerinden,küçüklerin gözlerinden öperim.:)))

    YanıtlaSil
  4. MURATCIĞIM YAZMANA ÇOK SEVİNDİM.
    İNSAN İLHAM GELMEYİNCE NE ŞİİR YAZABİLİYOR NE DE RESİM YAPABİLİYOR.
    BEN NEREDEYSE 1 YILDIR HİÇ RESİM YAPMADIM. BENİ AŞKA GETİRECEK BİR HAYVAN PORTRESİ BEKLİYORUM. MESELA BİR AT PORTRESİ ÇOK YAKINDAN ANLAMLI BAKAN ,ÇOK YAKIŞIKLI BİR AT OLMALI BÖYLE HAYAL EDİYOR VE ARIYORUM. ÇÜNKÜ RESİM YAPMAK İSTİYORUM FAKAT BENİ HAREKETE GEÇİRECEK MODEL BULAMIYORUM. BU RESİM İŞİ ŞİİR GİBİ DEĞİL SENİ İÇTEN COŞTURACAK BİR DUYGU SELİ HAREKETE GEÇİREBİLİR , BİZİ DE MEST EDECEK BİR MODEL....

    UMARIM HEPİMİZ İSTEDİĞİMİZ DUYGUSALLIĞI YAKALAR VE SANAT ÜRETİMİMİZE DEVAM EDERİZ.

    HEPİNİZE SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil