15 Kasım 2011 Salı

Sevgili Arkadaşlarım,

Uzun süredir, kandaki sedim (iltihap) miktarımın çok yüksek olması ve antibiyotiklerin cevap vermemesi nedeni ile gerekli araştırmaların yapılması için bu ayın 3'ünde hastaneye yatırıldım. 11 gün kaldıktan sonra dün akşam çıktım. Bazı değerler düşürüldü ama sedim de fazla düşme yok. Sadece tiroid bezinde iki nodül buldular, önemli olmadığını ve sedimin bu nedenle yüksek çıkabileceğini söylediler. İlaçları kullandıktan sonra değerlerde düşme yoksa bir üniversite hastanesine görünmemi söyleyip postaladılar. Durum böyle. Beni merak edip arayan pek çok arkadaşım oldu, hastanedeki oda da telefonlar kesik kesik çekiyordu bu nedenle göremediğim aramalarda olmuş. Kusura bakmayın. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyor, gözlerinizden öpüyorum, sağlıcakla kalın. :)

5 yorum:

  1. Sevgili arkadaşım,
    çok çok geçmiş olsun.Sakın ihmal etme sonuna kadar takip et.Ben 10 senedir sürekli biçimde kan değerlerimi kontrol ediyorum.Kolesterol yüksek olduğu için alınan kan numunelerinde kolesterol haricinde diğer değerleri de kontrol ettiriyorum.
    Sağlıklı günler dilerim.
    Seni telefonla aramama rağmen ulaşamamıştım.Daha sonra da rahatsız etmemek için aramadım.İyi haberlerini buradan duymak beni sevindirdi...

    YanıtlaSil
  2. MEHMETCİĞİM, DEVAMLI TELEFONDA KONUŞUYORUZ AMA BURADAN DA YAZMAK İSTEDİM. ÇÜNKÜ YAZILI ŞEYLER DAHA KALICI OLUR, SÖZLER BAZEN UNUTULUR.

    VAKİT KAYBETMEDEN GİDİYOR VE GEREKLİ TAHLİLLERİ YAPTIRIYORSUN VE HEPİMİZE HABER VERİYORSUN,,,, YANİ BU İŞİ BOŞ BIRAKMIYORSUN....

    SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  3. BAAŞ ÜSTÜNE ÇİĞDEMCİĞİM,,, DEEEER GİBİİİ DUYDUM SENİİİİ....

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Ciğers sağol, varol. Çiğdemciğim ben cuma günü Gazi enfeksiyon bölümünde ayrıntılı tüm testleri yaptırmaya başladım bile. Salı günü öğleden sonra büyük bir kısmı sonuçlanmış olacak. Bakalım hayırlısı :) Gördüğün gibi unutmamışım :)

    YanıtlaSil
  5. SEVGİLİ CİĞER'S,
    GÜZEL VE SAĞLIK DOLU HABERLERİNİ ALMAK BENİ ÇOK SEVİNDİRECEK.TAHLİL SONUÇLARINI BİZİMLE PAYLAŞMANI
    MERAKLA BEKLEYECEĞİM.

    YanıtlaSil