20 Aralık 2011 Salı

BU RESİMDE ÇOK GÜZEL OLMUŞ.......

7 yorum:

  1. Zannederim Sermin çekmişti bu resmi......

    YanıtlaSil
  2. Evet Ciğer's, Sermin'in çektiği resim bu.

    YanıtlaSil
  3. harika bir resim, ellerine sağlık serminciğim.
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Ciğer's üzgünüm.Eskiden radyo programları yapardı rahmetli Zeki Müren.Programın sonunda "Büyüklerin ellerinden,küçüklerin gözlerinden öperim.Ortancalara bir şey yooookkk." diye bitirirdi konuşmasını.Çok alınırdım bu söze,çünkü ben ortanca çocuktum.Şimdi senin de durumun buna benziyor.:)))))

    YanıtlaSil
  5. Mehmetcim ellerine sağlık resim çok güzel ama süslemesi,yılbaşı ağacı ve kardan adamda çok güzel.SMS ve MAİL döneminden önce arkadaşlarımıza ve akrabalarımıza böyle güzel pırıltılı yılbaşı kartları gönderirdik.Bana o günleri hatırlattı.Sevgiler....

    YanıtlaSil
  6. Mehmet!ten önce ben cevap vereyim sevgili Gülçin,
    Seninde dediğin gibi bilgisayarın olmadığı yıllarda mektup ve kartpostal atardık sevdiklerimize.En güzel olanını seçerdik ki çok özel olsun.Ben bir çok kartpostal satan yer dolaştığım günleri hatırlarım hala.
    Bir gün müzikli kartpostallar çıkmıştı ne kadar çok sevinmiştik.
    Her şey böyle basit değildi.Uğraşmak gerekiyordu.
    Her ne kadar bugünün dünyasından şikayetçi olsak da bizi de bir araya getiren bugünün teknolojisi.Ama biz geçmişi yaşayanlar olarak o güzel günleri anlatabilmek bahtiyarlığını her zaman yaşayacağız.....

    YanıtlaSil