24 Aralık 2011 Cumartesi

BU SENE YAPTIĞIM SON TABLO.NATÜRMORT 40*50 YAĞLIBOYA

11 yorum:

  1. Bir süredir görevde olduğum için bloga girememiştim. Ne kadar çok güzellikler olmuş.

    Öncelikle Üstad, yine fırçalarını konuşturmuşsun. Ellerine sağlık. Çok çok güzel olmuş.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Metinciğim hoşgeldin.
    Resmi beğendiğine sevindim......

    YanıtlaSil
  3. Ciğer's ciğim ellerine, fırçana sağlık. Çok güzel bir resim olmuş. Metinciğim hoşgeldin, kendini özlettin, al artık bir laptop.:) Arkadaşlar bu arada grubumuza üye olan hanımefendiyi tanıyan var mı? İzmit'tenmiş kendisi, Çiğdem seninle bir ilgisi var mı? Son 3 aydır belki 10 kişiyi üyelikten sildim. Bu arkadaşımızda tededdütte kaldım İzmit 'i görünce. Ama sadece izlemek isteyenler için bir değerlendirme daha yapalım isterseniz, çünkü şu an ki ayarlara göre, yazı yazamıyorlar ama üye olmasalarda izleyebiliyorlar ve yorum yapabiliyorlar. Her ne kadar bazı arkadaşlarımız hala beceremeseler de :))

    YanıtlaSil
  4. SAYFA BU SON HALİYLE ÇOK GÜZEL OLDU.SAĞOL SİĞER'S.

    YanıtlaSil
  5. BU ARADA RESMİMİ BEĞENDİĞİN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.BU YORUMLAR BANA MORAL VERİYOR.HEPİNİZE TEŞEKKÜR EDERİM......

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Ciğer's,
    blogumuza üye olup yorum yapmak isteyenlere izin vermeyi tekrar düşünelim diyorsun.Ama o zaman bu blog bize özel olmaktan çıkacak.Hayatımızın hiçbir döneminde bizimle hiç bir şeyi paylaşmamış insanların yorumları olacak.Ben bu insanlar bizi izlemesin demiyorum.Tabii ki izleyebilir.Ama o kadar.Eğer üye kabul etmeye başlarsak ana sayfadaki "Bu blog;" diye başlayan yazının bir anlamı kalmayacak.Ben hayatta kalan son ferdimize kadar bu blogun bizim olarak kalmasını arzu ediyorum. Sevgilerimle.......

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Mehmet bloğumuza tanımadığımız kişilerin girip yorum yapma fikri benim de hoşuma gitmedi.Bu konuda Nazif e katılıyorum.Bu blog sadece bize(30 yıllık dostlara) özgü olmalı diye düşünüyorum. Sevgiler......

    YanıtlaSil
  8. Mehmet'ciğim,
    Arkadaşlarımın Blog hakkındaki düşüncelerine ben de katılıyorum. Bu Blog "Özel" bir blog ve hep öyle kalmalı bence de. Çünkü burada paylaştıklarımız sadece bizlere özel.
    Bu kadar yıldan sonra başlamış ve ayrı yaşanan yılların ardından, sanki hiç arada boşluk olmamış gibi devam eden ve yaşanan bu dostluk örgüsü, bu haliyle "Özel" ve güzel. Buradaki paylaşımlarımızı bizim gözümüzle görebilen, bizim bakış açımızla bakabilen olmayacağı için ortaya sıkıntılı durumlar çıkabilir. İzleyiciler izleyici olarak kalmalılar. Böylesi daha güzel.

    "Burası bir grup jeofizik mühendisinin bloğudur."

    Bu arada bloğun arka planı ve mizanseni şimdi daha çok güzel olmuş. Ben çok sevdim.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. Tamam, tamam bir şey demedim :)) sildim yabancıları :)) Bloğun son halini beğendiğinize de sevindim.

    YanıtlaSil
  10. NAZİFCİĞİM ELLERİNE SAĞLIK RESMİN ÇOK GÜZEL OLMUŞ. TEBRİKLER....

    MEHMETCİĞİM BLOĞUN SON HALİNİ BEĞENDİM SENİN DE ELLERİNE SAĞLIK.
    BLOĞUMUZ BİZE AİT OLMALI FİKRİNE BEN DE KATILIYORUM. BİZİ TANIMAYAN İNSANLARIN , BAZEN YAZACAKLARI ŞEYLER CANIMIZI SIKABİLİR. BİZ BİZE KALALIM DERİM.

    METİNCİĞİM HOŞGELDİN. NERELERE GİTTİN GELDİN ANLAT BİRAZ.

    HEPİNİZE SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  11. Sağol Çiğdemciğim,
    sen bir AT tablosu yapacaktın.Hadi bir başla gerisi gelir.....

    YanıtlaSil