4 Aralık 2011 Pazar

Ciğdem'ciğim bende aynı fikirdeyim senin elinden sirkede içeriz çünkü senin gönlünden bal damlıyor:)) canım benim. Çocuklar ben bir şey mi kaçırdım neden Murat' ın şiirleriyle ilgili böyle yorum yapıyorsunuz bakiiiim. Şair adam tabiki duygulu olacak. Mehmet sarımsaklarını yiyiyormusun bakayım Cumhur sen dediğimi yaptın mı?(yumurtayı çiğ koyacaksın ) Gerçekten doğru söyledin yüzyüze görüşelim diye biz İzmirliler neden ayarlayıp görüşmüyoruz? Evet arkadaşlar hadi canlanın. Bu arada Figen'den hiç haber yok merak ettim. Figen'ciğim -iyiyim- yaz yeter. Herkez kendine iyi baksın sevgiler.

2 yorum:

  1. Valla bu askerlik içtiması gibi oldu, sabah Çiğdem, akşam Sermin soruyor sarımsakları :)) Şaka bir yana haklısın Sermin neden kız kıza toplanmıyoruz, hadi canlanalım :)

    YanıtlaSil
  2. canım arkadaşım sağol. gönlümdeki balı yapan arılar sizlersiniz. siz olmasanız gönlümden bal damlayamaz.

    hayret,,,
    sende sanki izmirdesin gibi,,,, hadi kızkıza toplanalım diyorsun , memos...

    ahhh, keşke izmir de olabilseydim şimdi...
    tembeller izmirde olup buluşmayanlar, yuh size yuuuh yuh size.

    YanıtlaSil