27 Aralık 2011 Salı

MAŞUKİYE'den son günlerdeki görüntüler.







kartepe'de kayak zamanı geldi. bu kış kar kayağı yapmaya gelemezseniz eğer, yazın su kayağı yapmaya gelin. resimlerden birisinde gördüğünüz elektrik direğine benzeyen eğimli direk su kayağı tesisi direklerinden birisi. sapanca gölünün maşukiye kenarında su kayağı tesisi kuruldu yeni, önümüzdeki yaz açılışa hazır. ders de verecekler. ben , sağlık problemim olmaz ise ders almayı düşünüyorum. BEKLERİM ,,,, SİZLER DE BUYRUN BİRLİKTE ÖĞRENİRİZ. SEVGİLERİMLE...

7 yorum:

  1. ARKA PLANDA KARTEPE VE ONUN ETEĞİNDE MAŞUKİYE.
    KARŞIDAN ÇEKTİM.

    YanıtlaSil
  2. Su kayağı yapanlardan biri sudan çıkıyor.Çok da mutlu görünüyor:)))) Şaka şaka....
    Her sene bıkmadan usanmadan yaptığın davetlere devam ediyorsun.Sağol varol.Elbet bir gün o davetlere icabet ederiz.O güzel yerleri ve sizleri görmeye geliriz sevgili Çiğdemciğim.Parti çalışmalarına ağırlık verdiğini yazmışsın.Aman bizim kara tavukları beslemeyi unutma.Zira Metinin ve benim onlar hakkındaki fantezilerimizi biliyorsun:)))
    Sevgilerimle.....

    YanıtlaSil
  3. Bir gün mutlaka... Resimleri görünce aklıma Kars'taki kazlar geldi. O kadar anlattılar ama kışın yendikleri için bir türlü fırsat olmadı yemeye. Bunlardan birini fırında halledeceksek haftaya oradayım :) Su kayağı falan derken aman dikkat et kendine, bir yerini kırma, nazar değdiriyoruz sana valla :))

    YanıtlaSil
  4. Bir gün geleceeez, Maşukiye'yi fethedeceeeeezz, o kara tavukları çoookk seveceeeezzz :)), zaman kalırsa su kayağı bile yapacaaaazzzz, sonra Çiğdem tarafından kovulacaaaazzz.
    Mehmet, sakın kara tavuklara dokunmaaaaaa!!!! Onlar biraz daha büyüsünler. Şu güzelim ördekler çok üşümüşlerdir, onları biraz fırında ısıtsak, yanında da kırmızı bir şarapla onlara eşlik etseeek. Uffff şapırt ki ne şapırt.

    YanıtlaSil
  5. Sağolasın canım arkadaşım, harika görüntüler...
    Umarım en kısa zamanda birlikte oluruz...
    Müsait olduğum ilk fırsatta geleceğim, artık plan-program yapmadan hareket etmeye karar verdim. Yoksa bir engel çıkıyor ve moralim bozuluyor...
    Sevgili ile kucaklıyorum. Ali beye de selamlar...

    YanıtlaSil
  6. BEKLER DURURUM, GÖZLERİM YOLLARDA.
    FANİ DÜNYADAN GÖÇ ETMEDEN,
    GELİR UMARIM,,, DOSTLARIM DA...

    ben yazdım bunu, şimdi...
    sadece Murat mı???? şair,,, sankimmmm....

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Murat'a rakip gelmiş:)))

    YanıtlaSil