7 Aralık 2011 Çarşamba

perküsyon şov

6 yorum:

  1. Ellerinize, bileğinize sağlık. Bence youtube 'a da koyun bunu peluşlar oynasın. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Söyleyecek söz bulamıyorum.Helal olsun kızlar size.Ellerinize sağlık. Sevgiler....

    YanıtlaSil
  3. Zaten ne demişler efendim,
    kızını serbest bırakırsan ya zurnacıya ya da davulcuya kaçarmış:))
    Bizim kızların nereye kaçtığı belli oldu.:)))
    Müthişsiniz.Her zaman medeni cesaretinize hayrandım.Hayranlığım bir kat daha arttı.Tebrikler.
    Sevgilerimle......

    YanıtlaSil
  4. Elinize sağlık. Ama en zor işi de Çiçek üstlenmiş. Hem ayakta, hem iki enstrüman birden çalıyor, hem de oynuyor. :))
    Mehmet'ciğim, mesaj alınmıştır canım :))))))))))))

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. güzel mesajlarınız için teşekkürler sevgili arkadaşlarım.

    fakat Metinciğim, mehmet ne mesajı verdi de sen , mesaj alınmıştır diyorsun onu anlayamadım. kusuruma bakmayın bloğumuzdan başka bir facebook,,, youtube herneyse hiç bir yere girmediğim için ben mesaj alamıyorum ve merak ediyorum , ne demek istediniz diye...

    sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  6. İlahi Çiğdem'ciğim :))))

    Yani zorla söylettireceksin.
    "Mehmet diyoooorrr"
    "peluşşşş diyooorrrrrr"
    "oynasın diyoooooooorrrr" :)))))))))

    Sence kime "diyooorrr"?
    Niye bunları ben cevaplıyorum yaaaaaaaaa??? :))))

    Anladın mı? İpucu olarak "Çeşme" diyeyim ......

    Sevgilerimle...

    ( Yani konunun seninle alakası yok, konu benimle alakalı )

    YanıtlaSil