17 Aralık 2011 Cumartesi

selam arkadaşlarım, Allah iyiliğini versin senin Nazif korkunç geçen bir haftadan sonra beni güldürdün (Ciğdem'in şarap resmi) çok yaşa emi . Figen'ciğim sana çok geçmiş olsun diyor güç ve sağlık diliyorum. Bizde geçen hafta babamı hastaneye yatırdık bir hafta kaldık daha yeni çıktık geçen perşembe 2 yıl önceki gibi yine pıhtı attı şimdi daha iyi inşallah allah bir daha böyle kötü şeyler yaşatmaz.
Ciğdem'ciğim köylerde şarabı çok kolay yapıyorlarmış diye duymuştum seninki biraz zor bir yöntem ilmine uygun olduğu için herhalde, inşallah başarırsın artık başarırsan bu işemi el atsak ne yapsak?? Ben şarabı hiç sevmem aslında ama Urla'dan ev şarabı alıyorduk o bambaşka bir şeydi çok güzel ve kıvamı daha yoğundu içtikten sonra insanın ağzı dili biraz boyanıyordu ama en kaliteli şaraptan bile daha güzeldi. Hadi bakalım seninki nasıl olacak merakla bekliyoruz.

8 yorum:

  1. eeeee bana bir şey yok mu:))))

    YanıtlaSil
  2. Bence sen güme gitmişsin ciğer's.Sermin seni görmemiş.:)))Yoksa sana da bir iki söz yazardı.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Sermin,
    çok çok geçmiş olsun.Kötü günleri arkada bıraktığına sevindim.Eğer resim seni güldürdüyse
    seni güldürme bahtiyarlığı Mehmet'e ait.Eğer resme yaptığım yorum güldürdüyse ne mutlu bana.Ama hem resim hem yorum güldürdüyse ne mutlu bize ki senin sıkıntılarını az da olsa unutturup neşelenmeni sağlamışız.Öff ne uzun yazdım.Yoruldum gari...

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Sermin,
    Büyük geçmiş olsun. Umarım en kısa zamanda baban sağlığına kavuşur.
    Şarap konusunda dediğin çok doğru. Millet evde atadan kalam usullerle şaraplarını yaparken, Sevgili Çiğdem bilimsel usullere dalmış durumda. :))
    Ama Çiğdem'e inancımız tam. Bu yıl Çiğdem Wine's yudumlayacağız. Hem de "from Maşukiye" bağlarından.....

    Nazif'ciğim laf anlatacağım diye bu arada çok hırpaladın kendini yahu :)))

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlar,
    yukarıdaki resim sevgili Ciğer's tarafından büyük emeklerle yaratılmıştır fakat hiç kimse ono tebrik etmiyor.Lütfen yaniiii....:)))

    YanıtlaSil
  6. SERMİNCİĞİM GEÇMİŞ OLSUN.
    SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  7. Mehmet'ciğim, senin emeklerini biliyor ve takdir ediyoruz. Blogun sayfa mizansenine senden başka müdahale edebilen yok ki. :)

    Yenilikler için tebrik ederiiiiiizzzzz....

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil