15 Ocak 2012 Pazar

SU KABAĞINDAN KAŞİŞA'YA YOLCULUK




5 yorum:

  1. Çiğdem bir kez daha hayran kaldım sana, tebrik ediyorum. Bunu Zulu'lar mı kullanıyormuş?

    YanıtlaSil
  2. Çiğdemciğim ben kafamı sallayınca da böyle sesler çıkıyor, makromeyi kafama mı geçireceğim :))

    YanıtlaSil
  3. Çiğdem'ciğim,
    Hani sen vurmalı sazlarla ilgileniyordun? Eee bu ne şimdi? Bu da "sallamalı sazlar" dan mı oluyor? :)) Ama bu çalgıyı sevdim, ben de çalmayı deneyeceğim. Gerçi buralarda bulunmuyor ve akor kitabı yok. Nasıl elde edebilirim? Mehmet Zulu'lar makrome biliyorlar mıymış? :))

    Mehmet'ciğim,
    Hadi kafana makromeyi geçirdin ve bir kaşişa oldun diyelim. Ama kardeşim seni nasıl çalacağız? O cüsseyi kaldırıp nasıl sallayacağız. Hiç insafın yok mu? Ha dersen ki kendim sallanırım, o olur bak. ( otomatik Kaşişa ) :))))
    Ama ben notasına takıldım kaldım. Çiğdem'ciğim, şu sevgili kaşişanın notalarını birazcık sallar mısın lütfeeeeeen? :))))

    YanıtlaSil
  4. Kırk yıllık bidiğimiz su kabağını makromelendirip "al sana kaşişa" mı diyorlar? :))) Allah Allah müzik sektörü amma ilerlemişşşş...

    YanıtlaSil
  5. Bu kabak sadece "la" sesi çıkarıyor. Her bir nota için farklı kabak bulacaksın Metin :)

    YanıtlaSil