26 Şubat 2012 Pazar

70*100 cm TUVAL ÜZERİNE YAĞLI BOYA....

8 yorum:

  1. Eline sağlık Ciğer's, bu bir fotoğraftan mı, doğaçlama mı?

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Ciğer's,
    Henüz doğaçlama yapacak kadar hafızamda birikim yok.Sehpamı alıp dışarıda da çalışamıyorum.Şimdilik beğendiğim fotolardan çalışıyorum.Bu resim birçok resim arasından seçilerek bana sipariş edildi.Resim yeni bitti ve kurumaya bıraktım.Yakın bir zaman da çerçevelenip duvardaki yerini alacak.

    YanıtlaSil
  3. Fırçana sağlık Üstadım. Güzel ve sıcak bir resim olmuş.

    YanıtlaSil
  4. Bulutların dizilişi bana bir an deprem bulutlarını hatırlattı Ciğer's ondan sordum, nerede çekilmiş biliyormusun?

    YanıtlaSil
  5. Nerede çekildiğini araştırdım ama bulamadım Ciğer's.

    YanıtlaSil
  6. Sağol Metinciğim,sıcak günleri hepimiz özledik.

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık nazifciğim çok güzel olmuş.

    tatlı kızıllığı damarlarımda hissettim. çok başarılısın, tebrikler, canım kardeşim...

    YanıtlaSil
  8. Sağol sevgili Çiğdem,
    buraya koyduğum resimler gerçek renkleri yansıtamıyor.Buna rağmen beğendiğine çok sevindim...

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil