21 Mart 2012 Çarşamba

BEN, BU GÜNLERDE; UYUYAN GÜZELLERİMİ, UYANDIRMAKLA MEŞGULÜM...

KISACASI YAZIN KURUTUP EKİME HAZIRLADIĞIM TOHUMLARI TOPRAĞA EKMEKLE UĞRAŞIYORUM.
ÇOK KEYİFLİ GÜNLERİN BAŞLANGICINDAYIM. ÜÇ BEŞ GÜN SONRA ÇİMLENİP TOPRAKTAN KAFALARINI ÇIKARDIKLARI ANDA, ONLARA DİYECEĞİM Kİ,,,
GÜNAYDIIINNNNN UYUYAN GÜZELLER, HAYATA HOŞGELDİNİZZZ...

VE ONLARIN SAĞLIKLI BÜYÜMELERİ İÇİN HUMMALI BİR ÇALIŞMA BEKLİYOR BENİ.
GEÇEN SENE BU ZAMANLARDA YİNE AYNI ŞEYLERİ KONUŞUYORDUK DEĞİLMİ ARKADAŞLAR ZAMAN NE ÇABUK GEÇİYOR...

HEPİNİZE SEVGİLERİMLE...

1 yorum:

  1. Evet geçen sene de yazmıştın sevgili Çiğdem.Zaman ne kadar hızlı geçiyor.Dediğin gibi bir canlının büyümesini görmek heyecan verici.Ben de bu aralar evde bira yapabilir miyim diye uğraşıyorum.Arpa tanelerini alıp evde çimlendirip malt elde etmek için uğraştım.6 gün gün sonra kökçükler oluştuğu zaman çok mutlu olduğumu itiraf edeyim.
    Çalışmalarında kolaylıklar diliyorum....

    Sevgilerimle....

    YanıtlaSil