16 Mart 2012 Cuma

Merhaba,

Nihayet eve döndüm.
Sermin'ciğim, güneydoğu gerçekten de farklı ve güzel bir bölge. Hani terör olmasa ve biraz daha gelişse tarih ve kültür turizmi açısından çok zengin bir bölge. Ama terör her şeyi berbat ediyor. Çarşamba günü Silopi'den Cizre'ye doğru seyahat halinde iken, ( ki bu yol Habur sınır kapısına giden yoldur, yani kamyon ve tır trafiği çok yoğundur ) güvenlik güçleri hemen önümüzden yolu trafiğe kapattılar. Nedenini sorduğumuzda da yola mayın konmuş olduğu ihbarı nedeniyle trafiğin durdurulduğunu öğrendik. Neyse ki mayın taramasında bir şey çıkmadı .
Yani hala güvenlik ve terör en önemli konu buralarda.
Bunun dışında yorucu ama oldukça iyi bir seyahat oldu. Zamanımız dar ve bölgede terör problemi olduğundan son yıllarda etrafı gezme ve yeni yerler görme imkanımız olmuyor maalesef.

Murat'cığım, oda için dileklerine katılıyorum. Yapmamız gerekenleri de biliyorum. Ama 15 Nisan' da Ankara'da olabilirmiyim? İşte bunu gerçekten bilmiyorum.

Mehmet'ciğim, aradığın zaman Cizre'deydim. Yol trafiğe açıldıktan sonra kamyon ve tırlar arasından geçmeye çalıştığımdan uzun süreli konuşamadım.

Herkese sonsuz selamlar.

1 yorum:

  1. HOŞGELDİN METİNCİĞİM,
    ANLATTIKLARIN BENİ YERİMDEN ZIPLATTI, YÜREĞİMİ BURKTU.
    CANIM KARDEŞİM NE ZOR ŞARTLARDA ÇALIŞIYORSUN ALLAH SENİ KORUSUN, SEVGİMİZ VE DUALARIMIZ SENİNLE...

    YanıtlaSil