2 Nisan 2012 Pazartesi

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM

1 NİSAN da chp kartepe, ilçe kongremiz vardı, yeniden aday olduk ve seçimi kazandık.
dolayısıyla 1 haftadır yoğun bir hazırlık içerisinde olduğum için bloğa giremedim.
önceki dönem atamayla gelmiştik, şimdi seçilerek yönetime geldik, dolayısıyla gururlu ve sevinçliyiz. yapacağımız çok iş var kartepede belediye seçimlerini almak için çok çaba sarfetmemiz gerekiyor. hepimizi zorlu bir çalışma dönemi bekliyor.
İNANCIM ODUR Kİ, KARTEPE SEÇİMLERİNDE BELEDİYE BİZİM OLACAK.
HEYECANLI VE UMUTLUYUM.

HEPİNİZE SEVGİLERİMLE...

8 yorum:

  1. Hayırlı, uğurlu olsun sevgili kardeşim, başarılarının devamını diliyorum, sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Çiğdem'ciğim meclis yolu göründü gibi. Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  3. Tebrik ederim sevgili Çiğdem,
    Belediye seçimlerinde de başarılı olmanızı canı gönülden dilerim...

    YanıtlaSil
  4. HEPİNİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM.
    SAĞOLUN.

    KADRİYECİĞİM O KADAR YÜKSEKLERDE GÖZÜM YOK, BU YAŞTAN SONRA.

    YanıtlaSil
  5. Kadriye sen Çeşme'de olacakmısın? Listeye ekleyelim mi?

    YanıtlaSil
  6. ÇİĞDEMCİM ÇOK SEVİNDİM.İNŞALLAH BELEDİYE SEÇİMLERİNDEDE AYNI BAŞARIYI GÖSTERİP BİR BELEDİYEYİ DAHA KURTARIRSINIZ.BAŞARILAR....

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Çiğdem,
    Uzun zamandır sessiz olmanın nedeni şimdi anlaşılıyor :) KUTLUYORUM VE PLANLADIĞIN İŞLERDE BAŞARILI OLACAĞINA İNANCIM TAM. KARTEPE BELEDİYE SEÇİMLERİ İÇİN GÜLÇİN'İN DİLEKLERİNE GÖNÜLDEN KATILIYORUM. BAŞARILAR DİLİYORUM.

    SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  8. HEPİNİZ SAĞOLUN SEVGİLİ ARKADAŞLARIM.
    SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil