30 Nisan 2012 Pazartesi

Veee, türkülerimiz...


11 yorum:

  1. Bu sene mecburi olarak geç katılmamızdan dolayı sevgili Caferin eşsiz sesini ve türkülerini dinleyememekten dolayı üzüntü duymuştum.Sevgili Sercan bu kayıtlardan dolayı sana teşekkür ederim.
    Harika bir ses ve yorumu kayda aldığın için sağol varol.........

    YanıtlaSil
  2. Harikasın Cafercim:)))
    Esmacığımı ve kızlarımı kucaklarken:)Şu anda Cumhur Selnur Ben ve Emircan(oğlum) o anın güzelliğini tekrar yaşadık... İyi ki varsınız...Veee bizler, hepimiz İyi ki Varız...

    YanıtlaSil
  3. Cafer, bu toplantıların vazgeçilemez baş karakterlerindendir. Varlığından hep keyif yokluğundan hep hüzün duydum arkadaşım. Birdin 4 oldun... Olsun, iyiki de oldun. Geçen sene olduğu gibi yine yan yanaydık. Birlikte söyledik. Bana yine keyif yaşattın yine duygularımı harekete geçirip gönlümü titrettin. ...;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cumhur 8 de olsak görüşmeye ve paylaşmaya devam.Keyifi birlikte yaşadık.Söyleyene değil,söyletene bak.Böyle candan dostlar olunca, nağmeler insanın dilinden kendiliğinden dökülüyor.Türküler ne için var hepbirlikte söylenmek için.Tüm arkadaşlara kucak dolusu sevgiler.

      Sil
    2. Evettt damatlarla, gelinlerle, torunlarla büyüyelim arkadaşım:)

      Sil
  4. Nazifciğim hiç üzülme.O kadar uzakta değiliz.Bir hafta sonu Çiğköfteli, Şarkılı,Türkülülü biraraya gelelim. Müjgan'lara sözüm var sizde buyrun o zaman türkülerimizi söyleriz.Kayıtlar için Sercana ayrıca teşekkür ediyorum.Figen iyiki varsın türkülere çok iyi eşlik ettin.Eğer günün birinde bir gurup kurarsam ilk vokalistim sensin iyi bilesin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnuniyetle Caferciğim:) Ama erken haber ver ciğ yumurta içmeye başlıyayım:)))
      Çiğ köfte partisinde deneme yapabiliriz:) Güzel ailene sevgilerimle...

      Sil
  5. Caferciğim bu programa beni de çağırın o akşam doyamamıştık türkülere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehmetciğim yolun İzmire düştüğünde her zaman

      Sil
  6. CAFER'CİĞİM, SESİNE, DİLİNE, GÖNLÜNE SAĞLIK.
    SANA VE AİLENE SELAM OLSUN.

    SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  7. NEŞENİZ DAİM OLSUN SEVGİLİ ARKADAŞLARIM... CAFERCİĞİM HARİKA SESİNİ TEKRAR DİNLEMEK BENİ MUTLU ETTİ. SERCANCIĞIM KAYITLAR İÇİN TEŞEKKÜRLER İYİKİ ÇEKMİŞSİN.

    HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM, İYİ Kİ VARSINIZ...

    YanıtlaSil