21 Haziran 2012 Perşembe

Gaza geldim yine :))





17 yorum:

  1. Sermin burada ne söylüyorsun, merak ettim :))

    YanıtlaSil
  2. Mehmetcan,
    sen gazlan mı çalışıyon?

    YanıtlaSil
  3. Ben hatırladım Sermin'in ne dediğini;
    Diyor ki " Oğlum ne o öyle, elinize birer kamera almışsınız eşşek kadar adamlar olmuşsunuz, utanmıyor musunuz bizim gibi genç ve taze çıtırların önünden arkasından dolaşıp devamlı paparazzzi edasıyla fotoğraf çekmeye. muhitimize geldik lütfen peş,m,z, bırakın artık. Allah bilir ikiniz de memleketlerinizde yaptığınız işlerde elemanlarınıza çok havalı, çalım satan adamlardansınızdır. O insanlar bir de sizin şu hallerinizi görseler allah bilir karizmanız yerle bir olur." dedi , yada onun gibi bir şey. Tam olarak duyamamış olabilirim. Ama buna benzer laflar olduğu kanaatini taşyıyorum. Bunların hiç biri değilse sanırım ben bir yerimden uydurmuşumdur belki;

    YanıtlaSil
  4. :))) Bloğu her gün izleyip keyfimizi daim ediyoruz dediğin için gaza geldim yazdım. Ama Sermin'in "ne çekiyonuz oğlum bu kadar" dediğini duyar gibiyim :))

    YanıtlaSil
  5. İkinizde atmışınız ama tutturamamışsınız, orada videoları güzel çekin titretmeyin yoksa seyrederken şaşıbeş oluyoruz diyorum ve siz de bana kızıyorsunuz tabii:)) Çocuklar sicaklardan erimek üzereyim o yüzden kaçıyorum bir müddet yokum hepimize çok güzel bir yaz diliyorum.

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Sermin,
    serin,sağlıklı ve mutlu bir yaz tatili geçirmeni diliyorum.....

    YanıtlaSil
  7. Bu vesile ile ben de yaz tatili dolayısıyla bir süre burada olamayacağım.
    HEPİNİZE SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM......

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Sermin, Sevgili Ciğer's,

    Sizlere güzel, neşeli ve eğlenceli cıvıl cıvıl bir tatil diliyorum. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. Sermin, iyi tatiller dilerim.

    YanıtlaSil
  10. Nazif'ciğim size de iyi tatiller diliyorum.

    YanıtlaSil
  11. Ben de ben de, ben de tatilll istiyorummm....-(
    Ya tatil yapacağım ya da gerçekten emekli olup yaşayacağım...
    İçinize sinsin sevgili arkadaşlarım...

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Sermin, Nazif
    keyifli, hoş bir tatil geçirmenizi dilerim.
    Ben de bu günden itibaren tatile çıkıyorum yaklaşık 10 gün Bodrum'da olacağım. Beklerim efendim.
    Figencim, sen emekli olma daha yapacak çok işimiz var seninle.
    O yüzden seni de götüreceğim Bodrum'a.
    Bu davet herkese açık isteyen Bodrum'a gelip misafirim olabilir.
    sevgiler hepinize

    YanıtlaSil
  13. İyi dileklerini gönderen sevgili arkadaşlarıma teşekkür ederim.Ben de yaz tatilini bekleyen,tatile çıkmak üzere olan arkadaşlarıma sağlık ve mutluluklar dilerim.....

    YanıtlaSil
  14. Teşekkürler Cumhurcuğum, harikasınızzzz hele hele sizinle BODRUM eminim ki inanılmaz olacaktır... İnşallah arkadaşım, geleceğim:-)

    YanıtlaSil
  15. Bu arada Müjgancığım sonbahar için buluşmalıyız, nedir bu kısmetsizlik:-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. figenciğim perşem ıspartaya gidiyorum.haftaya döneceğim. mutlaka görüşüp organizasyonu halledelim.

      Sil
  16. Müjgan'ın laptopu çökmüş. İçinde bütün bilgileri ve okuduğu doçentlik dosyaları varmış. Bilgisayarcılar şimdilik kurtaramamışlar. Yeniden dosyaları okumam gerekli diyordu.

    YanıtlaSil