4 Haziran 2012 Pazartesi

Merhaba Arkadaşlar

Merhaba Arkadaşlar
Nasılsınız?
TMMOB'nin 42. Genel Kurulu vardı haftasonu. Oradaydım. Odamız adına TMMOB Yönetim Kuruluna  aday gösterildik Murat Fırat ve Tarık Ceyhan ile birlikte.
Dün Ankara'dan dönüşte havaalanında Rahmi Pınar hocayla sohbet ederken bilin bakayım kiminle karşılaştım?Bizim Metin ile. Herkesin kulaklarını çınlattık. Mehmet ile Ankara'da görüştüm. Erdal ile görüşme imkanım olmadı. Mustafa hocayla görüştük.
Sizlerin kulaklarınızı çınlattık.
Adana'dan sevgiler herkese

7 yorum:

  1. Tebrikler sevgili Murat.Mehmet buralara gelecekti ama henüz Ankara'dan ayrılamamış anlaşılan.
    Senin için verimli bir gezi olmuş sevindim.

    Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  2. Selamlar herkese,
    Yok kardeşim yok. Bu dünya gittikçe küçülmüş. Kimseden habersiz bir iş yapılamıyormuş, bir defa daha anladım. :)) Cumartesi günü Ankara'daydım. İşlerim çok yoğun olduğu için ve zaten pazar günü de Adana'ya döneceğim için arkadaşlardan kimseye de haber vermedim. TMMOB'un genel kurulundan da açıkçası hiç haberim yoktu. İşleri tamamlayıp Eşim, kedim ve ben, uçakla dönmek için havaalanına geldik. Aaaa Murat ve Rahmi Hoca orada…. Rahmi Hoca’yı görmek büyük sürpriz oldu benim için. Murat’ın dediği gibi hemen bir şeyler kaynattık tabii :))
    Eşim Hocamın hala fit ve hala çalışıyor olmasına çok şaşırdı ve hemen hocamdan bir tavsiye aldım, Rahmi Hoca eşime duyurarak “Bak, ben hala çalışıyorsam sen de çalış, sakın hemen emekli olma” dedi. Bu lafın üzerine eşim de “Ooooh hocandan da feyzini aldın ya artık emekli falan da olmazsın sen, artık hepten umudumu kestim şimdi” dedi bana. Gökte ararken yanımda buldum öğüdü valla :))) Hocaların sözü dinlenmeli, bunu bilir bunu söylerim. ( Çok mu çıkarcı oldum, nedir? :))) )

    Herkese sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Valla Murat seni tebrik etmek isterim, bir yazıyorsun, anında yorumlar geliyor, ben yazıyorum, resim, video koyuyorum maaşallah "tık" yok.

    YanıtlaSil
  4. Murat, sürekli seyahat halindesin kardeşim. Nerde bir etkinlik nerde bir toplantı var oradasın. valla hayranım enerjine...
    Bu arada güzel olmuş gizli kıpır iş yapan arkadaşı da havaalanında basmışsınız.
    Bu arada ben de uzun yıllar sonra Mustafa hocam ve Rahmi abi ile telefonda konuştum sağolsun Mehmet bizlerden konuşurlarken aradı telefona verdi.
    Çok hoş oldu Mehmet'e teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. Cumhur'cuğum, havaalanında kimin kimi bastığını ayrıca tartışırız. :))
    Ayrıca Murat'ın seyahatlerini göz önüne alırsak Belediye'de çalıştığından şüphe etmeye başladım. :)

    Ayrıca Müjgan, Mehmet ve Murat kanıksamışlardır herhalde, ama hakikaten ben Rahmi hocayı gördüğümde çok duygulandım, çok mutlu oldum yahu...

    YanıtlaSil
  6. Metin sen hiç mobil belediyecilik nedir bilmiyormusun?

    YanıtlaSil
  7. Çağımız çok ilerlemiş azizim. Nereden bileyim mobil belediyeciliği?

    YanıtlaSil