13 Temmuz 2012 Cuma

CIVIK ORTAMDA, KIÇI BAŞI, DEVAMLI OYNUYOR

AMATÖR DENİZCİ EHLİYETİ ALMAK YETERLİ DEĞİL. DENİZE AÇILIP TEKNE KULLANMAK İSTİYORSAN AYRICA EN AZ 16 SAAT ÖZEL DERS ALIP YELKEN AÇMAK, MOTOR, TELSİZ, NAVİGATÖR, DEMİR ATMAK, YELKENİ TRİM YAPMAK, KIÇTAN KARA, BAŞTAN KARA YANAŞMAK V.S. BİR ÇOK ŞEYİ ÇOK İYİ ÖĞRENMEK GEREKİYOR.
BİZ DE ÖYLE YAPTIK VE ALİYLE KURSA GİTTİK. HOCAMIZ İYİ OLDUĞUMUZU SÖYLÜYOR, BAKALIM 10 GÜN SONRA İYİ OLUP OLMADIĞIMIZI SİZLERE DÖNÜŞTE SÖYLERİM. ( sağ salim dönebilirsek, inşallah)
KARADA ARABA KULLANMAK NE KOLAYMIŞ MEĞER. SERT ZEMİN FRENE BAS DUR, SAĞA SOLA DİREKSİYON KIR HEMEN DÖN, GAZA BAS HEMEN GİT. GÖZÜNÜ SEVEYİM SERT ZEMİNİN.
SUYUN ÜZERİNDE, CIVIK ORTAMDA ÖYLE OLMUYOR.  UFACIK BİR RÜZGAR VEYA DOKUNUŞ VEYA SANİYELİK DÜMENİ GEÇ KIRMAK TÜM HESAPLADIĞIN PARK ETME POZİSYONUNU HEMEN DEĞİŞTİRİYOR, TEKNENİN KIÇI BAŞI OYNUYOR. HAYDİİİ, BAŞTAN PLAN YAPIP TEKRAR UĞRAŞIYORSUN.

EVETTT ARKADAŞLAR... VİRA DEMİR !!!! ZAMANIMIZ GELDİ. YARIN SABAH ÇOK ERKEN UÇAKLA, DALAMANA ORADAN MARMARİSE GİDİYORUZ. CUMARTESİ ÖĞLEYİN TEKNEYİ TESLİM ALIP, DENİZE AÇILACAĞIZ İNŞALLAH.

ŞİMDİLİK HOŞÇAKALIN. BİR HAFTA SONRA GÖRÜŞMEK ÜZERE HEPİNİZE SEVGİLERİMLE...

8 yorum:

  1. Kazasız belasız bir mavi tur diliyorum.Sağlıkla ve mutlulukla dönün yuvanıza.
    İYİ TATİLLER...................

    YanıtlaSil
  2. Teknenin kıçına, başına dikkat et lütfen :)) Çoook güzel bir tatil dileğiyle....

    SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  3. Yahu size tekne dersini "hamur"da mı yoksa "çamur"da mı verdiler? CIVIK ortam ne ola ki :)) İYİİİ TATİLLEEEERRRR :D

    YanıtlaSil
  4. İyi yolculuklar diliyorum sevgili Cumhur.Denizde tekne kullanmak çok zormuş duyduğum kadarı ile.Çok dikkat etmek gerekiyor.
    Dönünce izlenimlerini bize aktarırsan seviniriz.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Murat,
      sıcaklar senin dikkatini mi dağıtmış ne?
      Yada Allah söyletti kardeşim.
      Bunu ben de çok istiyorum. Bu sen yapamasam da seneye inşallah çiğdemin açtığı bu yoldan gideceğim. Ama ben onlardan daha deneyimliyim:) Eeee..Ne de olsa emekli bir denizci asteğmen idi zamanında bu kardeşiniz??;)

      Sil
  5. Al işte :)) Havalar çok sıcak galiba Adana'da. Aloooooo, Cumhur değil giden Çiğdem, Çiğdem... Adana sesim geliyor mu? Çiğdem yoksa giderken kaptan olarak Cumhur'u da mı aldınız?

    YanıtlaSil
  6. Havalar gerçekten çok sıcak burda.Ben de karıştırmışım arkadaşlar.Çiğdem'e iyi yolculuklar diliyorum.

    YanıtlaSil
  7. hepinize iyi dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlarım.

    cıvık ortamı nasıl anlamadın mehmet, denizden bahsediyorum. hamur yada çamurdan değil.

    YanıtlaSil