25 Temmuz 2012 Çarşamba

MAŞUKİYE nin SAPANCA BÖLÜMÜNDE, SU KAYAĞI TESİSİ KURULDU

TESİS 2 AY ÖNCE AÇILDI. KARTEPE BEL. İŞLETİYOR. GÖRDÜĞÜNÜZ DİREKLER VE TELLER SAYESİNDE ELEKTRİKLİ BİR SİSTEM, HALATLAR KAYAKÇILARI ÇEKİYOR. GÖL İÇME SUYU OLARAK KULLANILDIĞI İÇİN BÜYÜK MOTORLU TEKNE KULLANMAK YASAK.
2 AYDIR BEKLİYORUM, BENİM GİBİ ÇATLAK.ÇILGIN, HEYECANI SEVEN BİRİSİ GELSE DE ŞU KURSA GİTSEM DİYE...
NEYSE GÖRKEM GELDİ ( Çiçeğin kızı 25 yaşında, teyzesinin yani benim, tüm kötü huylarını almış, genç irisi, tatlım benim.) nokta ile virgül gibiyiz yanyana durunca, gördüğünüz gibi.
DÜN BİRLİKTE KURSA GİTMEYE KARAR VERDİK. MAYOLARIMIZI GİYDİK, ÜZERİNE BİRER TİŞÖRT, ALTIMIZA ALİ'NİN DENİZ ŞORTLARINDAN GEÇİRDİK. KASK, CAN YELEĞİ VE BORDLARI KURSTA VERİYORLAR. 2 SAATİ 20 TL. ÇOK UYGUN DEĞİLMİ.?
KURS 5 DAKİKA, HOCA TARİF EDİYOR, SONRA SUDA, DÜŞE KALKA ÖĞRENİYORSUN.
İLK BAŞLAYANLAR, BİZİM GİBİ , DİZ ÜSTÜNE ÇÖKEREK KULLANILAN BORDLA BAŞLIYOR. İPİ GERGİN TUTMAK ÇOK ÖNEMLİ BİRDE DÖNÜŞLERDE NASIL DAVRANACAĞIN. YANLIŞ YAPTIĞIN ANDA DÜŞÜYORSUN, BOLCANA SU YUTUYORSUN. ALLAHTAN İÇME SUYU. BU İŞ DENİZDE ÖĞRENİLMEMELİ. ÇOK HIZLI DÜŞÜLÜYOR VE ÇOK SU YUTULUYOR. SONRA BOTLA GELİP, DÜŞENLERİ TOPLUYORLAR. DÜŞTÜĞÜN ANDA HEMEN PARKUR DIŞINA YÜZMEN GEREKİYOR. ARKADAN GELENLER ÇARPMASIN DİYE. PARKUR 860 M. BEN İLK 2 ÇIKIŞIMDA PARKURUN YARISINA KADAR GİDEBİLDİM. 3.DE PARKUR SONUNA YAKIN DÜŞTÜM. 4. DE İSE PARKURU TAMAMLADIM VE PİLİM BİTTİ KOLLARIMDA DERMAN KALMADI 1 SAAT DAYANABİLMİŞ OLDUM. GÖRKEM 2 SAAT DEVAM ETTİ.
SONRA AYAKTA DURARAK KULLANILAN BORDLARDA EĞİTİM ALINIYOR. BEN ONA NE ZAMAN BAŞLARIM BİLMİYORUM. BU GÜN SAAT 3 TE YİNE GİDECEĞİZ.

14 yorum:

  1. YUKARIDAN AŞAĞI 3. RESİMDE YERDE ÇÖKMÜŞ OLAN BENİM. ÇIKIŞ İÇİN SIRAMI BEKLİYORUM.

    YanıtlaSil
  2. BU ARADA SÖYLEMEYİ UNUTTUM. KURSTA 12 YAŞ İLE 25-28 YAŞ GURUBU GENÇLER VARDI. TEK 51'LİK BENDİM.

    YanıtlaSil
  3. Ben de boşu boşuna soruyorum, "Başka ne kaldı Çiğdem" diye :))
    Gene bulmuşsun yapacak bir şeyler Çiğdem'ciğim.
    Şu sıcaklarda çalışan bizlere de yazık değil mi? :)))

    Not: Yaşının rakamlarını sanırım ters yazmışsın, enerjine bakılırsa...... :))

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Ne bu ya,
    Nerden buluyorsun bu enerjiyi?
    İyiki bi ayağın sakatlandı da bira oturabildin oturduğun yerde...
    onların acısını mı çıkarıyon şimdi.
    Allah, herşeyi gönlüne göre versin.
    Bol keyifli mutlu yaşam hep senin olsun
    Ama şunu da unutma "biri yer biri bakar kıyamet bundan kopar" Millete biraz nispet yapar gibi koyuyon fotoğrafları :(
    Bak Metin'ime garibim ham petrol havuzuna giriyomuş oralarda Mehmet'in söylediğine göre. Şimdi içinden nassı saydırıyodur inan. Kulakların kızardığında bilki Metin sana gönderme yapıyordur. :)

    YanıtlaSil
  5. Çiğdemciğim sende iyi alıştın "cıvık" ortamlarda gezmeye. Yine bulmuşsun baksana. O kadar tatilden döndün, daha ohhh! demeden elinde liste mi var? Şişmdi sıradakini yapayım diye anlamadım. Bence yapılacaklar içine bayramda İzmir programı koy, toplanalım sen anlat biz kaynatalım :)).

    Haklısın Cumhur buna en bozulan Metin herhalde baksana saat 11.40 da bloğa girip yazı yazabiliyor, demekki tatilini evde geçiriyor.

    Geçen gün Müjo'yu aramıştım O da Foça'daki villasına gidiyordu kardeşi ile birlikte, arabayı sen mi kullanıyorsun dedim hayır dedi, kardeşin mi dedim hayır dedi, daha da soramadım :)))

    Ben de MR çektirdim bel fıtığı başlangıcı varmış bir süre ilaç ve jimnastik verdiler, sonra belki fizik tedavi göreceğim, İsmet Ertaş'tan :))))))

    YanıtlaSil
  6. Çiğdemcim sana artık söyleyecek bir söz bulamıyorum.Allah seni nazarlardan korusun seni hep enerji dolu ve mutlu görelim.
    Mehmet sana da geçmiş olsun.Kendine dikkat et jimnastiğini aksatma onun çok faydasını görürsün tabii fizik tedavide işe yarar. Herkese sağlıklı mutlu günler....

    YanıtlaSil
  7. Öğleye doğru bloga bir bakayım, bakalım Çiğdem bugün yine ne gibi aktiviteler bulmuş diye. Yoksa çalışıyorum Mehmet'ciğim, işbaşındayım. Kısa bir tatil yaptım bu yıl. O da Ankara'da geçti. ( Ankara'da nasıl tatil olduysa artık ) Döndüm ve işbaşı yaptım.

    Mehmet geçmiş olsun. İsmet ERTAŞ'tan fizik tedavi seni kendine getirir. :))

    YanıtlaSil
  8. Bak git olum ya İsmet Ertaş seni 30 sene önce tedavi edemedi. herifin 124'ünü yaktınız. Umarım yaşıyordur. öldüyse de Allah rahmet etsin.
    Valla bi yakalarsa bilmem nasıl bir tedavi uygular elektingi nereden verir sana

    YanıtlaSil
  9. MEHMETCİĞİM GEÇMİŞ OLSUN, BAŞLANGIÇ OLMASI RAHATLATIYOR İNSANI ÇÜNKÜ GÜLÇİNİN DEDİĞİ GİBİ JİMNASTİKLERİNİ YAPARSAN İLERLEMEZ.

    METİNCİĞİM NEDEN KISA VE ANKARA TATİLİ YAPTIN , İZNİN Mİ YOK?

    CUMHURCUĞUM NİSPET DEĞİL, SENİN TALİMATINI UYGULUYORUM. EKSİK ATIŞLARI TAMAMLA DEMİŞTİN YA !!!!!

    MEHMETCİĞİM BAYRAMDAN ÖNCE MİSAFİR AĞIRLAMAYA BAŞLIYORUM, SONRA BAYRAMDA FATSADAN 2 AİLE DAHA GELİYOR, BİRİ 5 GÜN KADAR, DİĞER AİLE 20 GÜN KADAR KALACAKLAR. DOLAYISIYLA BAYRAMDA PROGRAM YAPAMAM. BURALARDAYIM BEKLERİM.

    BU GÜN DOMATES KONSERVESİ YAPACAĞIM. SALÇALARDA ÇOK KATKI VARMIŞ. BUNDAN SONRA SALÇA ALMAMAYI DÜŞÜNÜYORUM. DOMATESİ BLENDIRDAN GEÇİRİP BİRAZ TUZ BİRAZ YAĞ KOYUP KAYNATIP KONSERVE YAPACAĞIM. SİZLERDE ÖYLE YAPIN. SALÇA ALMAYIN ARKADAŞLAR.

    SAĞOL GÜLÇİNCİĞİM, TÜM GÜZELLİKLER VE SAĞLIK HEPİMİZLE OLSUN.

    HEPİNİZE SEVGİLERİMLE.

    YanıtlaSil
  10. DÜN GÖRKEM BANA FACEBOOK SAYFASI AÇTI. BİLGİLERİNİZE.

    ARKADAŞLIK MI TEKLİF EDECEKSİNİZ NEYSE, YAPIN, BEN FACE BİLMİYORUM.

    YanıtlaSil
  11. Oh ne güzel salça almayınmış. Biz esas organik ürün yersek ölürüz bundan sonra. Vücut bile şaşırır bu ne yaaa diye :)))

    Cumhur'un da, benim de kaptanlık ehliyetimiz var. Ben anlamıyorum ama Cumhur'dan ders alabilirsiniz efendim.

    Sağlığıma dikkat etmeye çalışıyorum, jimnastiklere başladım, hatta fizik tedavi merkezi ile de görüştüm, masajcılara bakınca ben burada yatarak tedavi olayım dedim, önce hoca görecek dediler şimdilik jimnastiğin vereceği tepkiyi bekliyorum.

    Çiğdem FACEBOOK sahibi oldu, kutlama yapmak lazım. Çiğdem ben de kayıtlı olan tüm arkadaş ve hocaları sana öneri gönderdim, istediklerini arkadaş eklersin. Sevgiler herkese.......

    YanıtlaSil
  12. Çiğdem'ciğim, bu yıl tatil programı yapamadık. Ankara'da çocukların işlerini halletmem gerekti. Aldığım izni oraya kullanmak zorunda kaldım. Artık bu yaz tatil hakkımı pas geçtik, napalım. :)))

    Neyse ki Mehmet'le bir araya geldik. Benim için çok iyi oldu. Ama Erdal'ı elimizden kaçırdık :))) O'nunla buluşamadık. Umarım başka sefere yakalarız Erdal'ı Mehmet.....
    Mehmet, biz sana geçmiş olsun diyor, rahatsızlığına üzülüyoruz. Sen fizik tedavideki masajcılara bakıp da yatarak tedavi olmayı düşünüyorsun. Yemezler, fizik tedavide yataklı tedavi yooook kiiiii. Evde yapacağın jimnastik seni iyi eder, meraklanma :)))

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  13. Harikasın Çiğdemciğim, allah nazarlardan korusun:-)

    YanıtlaSil