23 Ağustos 2012 Perşembe

KUTLAMA...

Sevgili Arkadaşlarım,
Öncelikle ve sevinçle buradan üniversiteli olduğunu haber aldığımız çocuklarımızı kutluyorum. Onların her ne kadar anne ve babaları olsanız da bizim de çocuklarımız onlar.
Hani, en baştan dediğimiz gibi biz koccamann bir aileyiz ve her geçen gün de bu ailemiz büyüyecek.
Alper'i ve sevgili cafer'in güzel kız Deniz'i toplantılarımızdan tanımış, ve çok beğenmiştim. Burak ile de en yakın zamanda tanışacağız inşallah.Hayatları hep bu gibi sevinçli olaylar ile geçsin. Bizim de onur duymak için vesilelerimiz olsun. Bu yıl iki delikanlı ve güzel akıllı kızımız bizleri sevindirdi, bakalım önümüzdeki yıllarda sırada kimler var.
Sıra geldi şimdi bayram kutlamamıza...
Sevgili arkadaşlarım,
Bayram bana göre bayram gibi kutlanmalı yüzyüze, gönül gönüle olmalı kutlama,
Eğer bir aradaysak,
Uzaktaysak da sms atarak olmamalı...
Blog da ortaya bir mesaj atarak da olmaz diye düşündüğüm; ve bayramda da burada olmadığım için yazmadım ve yazmayı da istemedim doğrusu...
Gönül isterdi ki herkesi bayramda telefonla da olsa tek tek arayıp "Kişiye Özel" kutlama yapabilseydim.
Belki bir nebze daha hoş olurdu.
Ama sizler, nezaket gösterip yazdığınız için bu konuda eksik hissettim kendimi.
O yüzden "Hepinizin geçmiş Bayramınızı Kutluyorum!"
Eeee Oldu mu şimdi diye soracak olursanız....?
Olmadı :(
İnşallah bir daha ki bayramı yüzyüze kutlayacak ortamımız olur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder