14 Ağustos 2012 Salı

SAYIN ANTEKE SEYAHATİ KATILIMCILARI

Daha önce aklıma gelen taslak programı paylaşmıştım. Tabii bu son hali değildi.

Cumhur minibüsle geziyi 5 Ekim'de yaparsak sanırım daha iyi olacak.

Bu arada gelen yoğun talep üzerine :)) tura sizleri biraz yoracak Samandağı destinasyonunu ekliyoruz.:))  ( Talep Sevgili Müjo'dan geldi.  "Oraya dinlenmeye gitmeyelim, biraz yorulalım tabii, oraya kadar gitmişken Samandağı'nı da görelim" dedi.
5 Ekim programı şimdilik şöyle oldu: Sabah kahvaltı sonrası saat 09:00 St. Pierre Kilisesi ve harabeler, saat 10:00 Samandağı'na hareket. Saat 10:45 - 11:00 varış. Titus Tüneli ( Dünyanın insan yapımı ilk tüneli ) ve Beşikli Mağarası ve Kaya Mezarları, Saat 14:30 -15:00 Harbiye'ye hareket, Şelalelerde gezinti ve dinlenme, akşam yemeği Harbiye'de, tabiiki otele dönüş. Bu gün içinde yapılacak toplam seyahat yaklaşık 75-80 km olacak.

5 Ekim günü için yeni taslak bu şekilde. Zamanla olgunlaştıracağız işte. Bu benim ilk rehberlik deneyimim olacak :))  ( Figen'ciğim nasıl gidişatım, benden rehber olur mu? ) Amaaaaan yapamazsam, sıkılırsam bırakırım nolcek..... Valla ne yalan söyliyeyim, Samandağı'na da en son lise sonda gitmiştim. Beşikli mağarasını ve mezarları da sizlerle beraber ilk kez göreceğim. Hala rehber olarak görev yapmamı isteyenler var mııııııı  :))) Cesaretinize hayranım :)))

6 Ekim: Mozaik Müzesi, şehir içi turu ve Uzun Çarşı gezisi. Akşam yemeği Antakya'da.

Haaa tabii bir de Adana şehir içi turu olacakmış mutlaka. Emir Malikhanedeki Hocamdan geldi. Tabii ki başım üstüne.
Murat, Murat, Murat........ Adana'dan ses ver arkadaş....... Bak işin bu tarafını sana yıkacağım. Söylemedi deme :)) Hani bir Antakya'lı olarak Adana'yı ben gezdirirsem diyorum, sonra Adana'lı karizması diyorum, çizilir diyorum. Anlatabiliyor muyum, tamam..

Hazır oraya kadar gitmişken Suriye'yi görmek isterseniz :))))) onu da planlamaya alabiliriz yani..... Turlar çooook ucuzlamış da haber vereyim dedim. Ancak katılımcılara can güvenliği garantisi veremeyiz yani :)))

3 yorum:

  1. Bi dakka, bi dakka, sen şimdi bize, Antakya'ya hakim tepede, harika manzaralı, tarihi Bekmez Malikanesini göstermeyecekmisin? Hadi bizi orada yatırmadın bari iki fotoğraf çekseydik :))

    YanıtlaSil
  2. Ne demek Mehmet'ciğim, promosyon olarak Antakya panoraması eşliğinde gecekondu mahallesi gezisi de olur. :)) ( Buna Antakya'da karar verelim istersen. )

    YanıtlaSil
  3. METİNCİĞİM ÇOK İYİ GİDİYORSUN, TEBRİKLER.

    YanıtlaSil