8 Eylül 2012 Cumartesi

YAZMAK MI DEDİNİZ ACABA?


7 yorum:

  1. KONU BÖYLE ANLATILIR ANCAK. HAZIRLIKLARA ŞİMDİDEN BAŞLAMIŞSIN CUMHUR'CUĞUM..... :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Metinim,
      bazı arkadaşlar fiil çekimi yapmışlar,
      yazmıyorum yazmıyorsun yazmıyor.... gibi.
      Bakalım bu çekime ne yorum yapacaklar???
      Bir de anlamadığım; biz 15 gidip bir eksikle mi dönüyoruz aceba???
      Bıraksan da kendi eceliyle ölse diyorum ben? Nasılsa çok sürmez bu gidişlen:)

      Sil
  2. Cumhur'cuğum, pekala senin istediğin gibi olsun. :) Bir şans daha vereyim bari :))

    Ama bu fiile de nasıl yorum yapılır bilemiyorum yani :))

    YanıtlaSil
  3. :D Metiiiin, bu "gerçek kaynak" tripleri de ne oluyor? Şimdi gerçek kaynak deyince oksijen kaynağı var, metal kaynak, fason kaynak vaaar :)))
    Tamam tamam kızma Titus Tüneli olsun bari :))

    YanıtlaSil
  4. Cumhurcuğum, demek fuarı bensiz gezdin ? Eski fuarı özledim ya, gerçi şu an bilmiyorum ne durumda ama. Gazinolar gırla giderdi, bir tarafta Ferdi, bir tarafta Muazzez. Ve dolanan biz çekirdekli gençler :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehmet
      bırak fuar hafızandaki gibi kalsın... Her gidişimde nasıl yaşlandığını ve nasıl öldüğünü görmek gerçekten üzücü. Yıllar önce hürriyet gazetesinde Hikmet Feridun Es'in Hollywood hikayesi vardı. Fuar'ı ona benzetirim hep. Bir şeyin gönlündeki yerini muhafaza etmesini istiyorsan eğer onu hatırladığın en görkemli görüntü ile yaşamaya devam et. Şimdi ne oldu arayışına girdiğinde onu da kaybediyorsun... Bu hafta istek üzerine fuar yazısı yazdım ama zorla ve keyifsizce... En keyifli yanı bu yıl bu resim oldu. Biz mi İzmir'i takip ediyoruz İzmir mi bizi bilmem ? ;)

      Sil
  5. Cumhurrr ne zaman gittin:-( ve haber vermedin...
    Küstüm:-(

    YanıtlaSil