30 Ekim 2012 Salı

ANTAKYA EVİNDEYİZ


4 yorum:

  1. ANTAKYA EVİ ÇOK İYİ BİR SEÇİMDİ METİNCİĞİM TEŞEKKÜRLER.
    HELE MEZELER SÜPERDİ.
    HUMUS, ÖCCE V.S. YÖRE YEMEKLERİNE BAYILDIM.

    YanıtlaSil
  2. Metiin, hala bayram tatilindesin galiba hiç sesin çıkmıyor. Resimlerde de sanki ertesi günün planlarını yapıyor gibi çıkmışsın :)

    YanıtlaSil
  3. Hı hı hala bayram tatilindeyim Mehmet:)) Ne tatili yahu, bütün tatilde hem sabotajla hem de evle uğraştım. Kolumu oynatacak halim kalmadı. İşe başladım da biraz dinlenme zamanı buldum :)

    Afiyet olsun Çiğdem'ciğim. Her yer dostlarla güzel. Sizlerin sayesinde ben de unuttuğum lezzetleri tekrar hatırlama fırsatı buldum. :))

    Sen bir de son gecemizin resimlerini bekle, arkadaşların neler yaptılar neler :))

    YanıtlaSil
  4. metinciğim , ne sabotajı neler oldu?
    geçmiş olsun.

    YanıtlaSil